برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بهمن رضایی در گفتگو با مهر:می‌خواهم "محمد بنا"ی دوومیدانی ایران باشم/ سه مدال طلا در راه است

سرمربی تیم ملی دوومیدانی معلولان ایران گفت تمام تلاش خود را در بازی‌های پارالمپیک لندن به کار خواهد بست تا ورزشکاران با کسب مدال‌های طلای بیشتری به کار خود پایان دهند تا بدین ترتیب نقش محمد بنا را در دو و میدانی ایفا کند.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به لندن اظهار داشت: ما برای اینکه در بازی‌های پارالمپیک لندن به موفقیت دست پیدا کنیم از چند سال قبل برنامه‌های خود را آغاز کرده‌ایم. برگزاری لیگ و مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی معلولان یکی از مهمترین کارهایی بوده که به پیشرفت ورزشکاران ما کمک کرده و نیز شرکت در تورنمنت‌های معتبر بین المللی از جمله آیواز در نهایت به سود دوومیدانی معلولان تمام شده است.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی معلولان در ادامه گفت: محمد بنا در کشتی فرنگی کار ماندگاری انجام داد و کشتی گیران ما توانستند سه مدال طلا در بازی‌های المپیک کسب کنند. من هم سال‌های سال است که در رشته دوومیدانی فعالیت می‌کنم و تا به حال ورزشکاران من مدال‌های رنگارنگ بسیاری از رقابت‌های معتبر بین المللی و از جمله پارالمپیک کسب کرده‌اند. می‌خواهم در این دوره از بازی‌های پارالمپیک همانند بنا نتایج ماندگاری از خود بر جای بگذارم.

تیم دوومیدانی ایران در پایان روز چهارم بازی‌های پارالمپیک لندن موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره شد. جلیل باقری در پرتاب وزنه و محسن کائیدی در پرتاب نیزه مدال طلا گرفتند و مهرداد کرم‌زاده در پرتاب دیسک موفق به کسب مدال نقره شد.

رضایی در خصوص عملکرد تیم ملی دوومیدانی تا بدین جای کار اظهار داشت: جلیل باقری و محسن کائیدی طبق پیش‌بینی‌ها و رکوردهایی که زده بودند موفق به کسب مدال طلا شدند اما در خصوص کرم‌زاده باید بگویم که وی در مسابقه با حریف بریتانیایی خود به مدال نقره راضی شده بود. یک ورزشکار، خوب است که به کم قانع نباشد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا باز هم دوومیدانی کاران ایران می‌توانند در این بازی‌ها مدال طلا کسب کنند، گفت: سه مدال طلای دیگر در انتظار ماست. پیمان نصیری در ماده 1500 متر از بخت کسب مدال طلا برخوردار است. این دونده در نیوزلند موفق شده که در جایگاه نخست بایستد و ما خیلی به موفقیت او امیدواریم. عبدالرضا جوکار در پرتاب نیزه و جواد حردانی در پرتاب وزنه از دیگر شانس‌های کسب مدال طلا هستند.

بهمن رضایی در پایان اظهار داشت: ما در بازی های پارالمپیک 2008 پکن توسط محمدرضا میرزایی و جواد حردانی به مدال طلا رسیدیم اما این بار در مسابقاتی که به مراتب سطح کیفی بالاتری نسبت به دوره پیش دارد، از بخت کسب مدال‌های طلای بالاتری برخورداریم. امیدوارم که بتوانیم در پایان نتایج زحمات خود را با کسب مدال‌های بیشتر و به ویژه طلا بگیریم.


تاریخ: 1391/6/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: