برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازگشت در قالب چهار گروه/اولین گروه ورزشکاران جانباز و معلول فردا به کشور بازمی گردند

نخستین گروه از ورزشکاران جانباز و معلول اعزامی به چهاردهمین دوره بازی‎های پارالمپیک، بامداد روز چهارشنبه به کشور باز می‌گردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‎های جانبازان و معلولان، ورزشکارن تیم‏های تیراندازی، جودو، تیراندازی، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر و تعدادی از ملی‌پوشان دو و میدانی، ساعت 2:30 بامداد روز چهارشنبه با استقبال رسمی جمعی از مسئولان ورزش کشور و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به کشور باز می‎گردند.

در مجموع اعضای کاروان ورزش ایران در بازی های پارالمپیک لندن در قالب چهار گروه به ایران باز می‎گردند. بعد از گروه اول، سایر ورزشکاران کاروان اعزامی ایران به بازی‍‌های پارالمپیک لندن، طی روزهای آینده به کشور بازمی‎گردند. بر این اساس بامداد جمعه (17 شهریورماه) اعضای تیم وزنه برداری و دوومیدانی وارد ایران می‎شوند. ملی‎پوشان تیر و کمان، دوچرخه سواری، شنا و دو و میدانی هم در قالب گروه سوم بامداد دوشنبه آینده (20 شهریورماه) به کشور باز می‎گردند. 

 چهارمین و آخرین گروه کاروان ایران هم چهارشنبه آینده (22 شهریورماه) به کشور باز می‌گردد. ملی‌پوشان والیبال نشسته، فوتبال هفت نفره، فوتبال پنج نفره ، گلبال و سایر اعضای کاروان در این گروه قرار دارند.


تاریخ: 1391/6/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: