برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

یوسین بولت تاکید کرد:می‌خواهم بعد از دوومیدانی فوتبال بازی کنم/ زحمت کشیدم تا افسانه شوم

رکوردار مواد 100 و 200 متر دوومیدانی المپیک بار دیگر از علاقه خود نسبت به فوتبال سخن گفت و اینکه می خواهد پس از دوران بازنشستگی، به این رشته بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "یوسین بولت" گفت: من گفته ام که دوست دارم فوتبال را امتحان کنم. همیشه دوست داشتم که فوتبال را امتحان کنم. شاید در پایان دوران دوندگی بتوانم این رشته را هم آزمایش کنم. فوتبال را از طریق تلویزیون دنبال می کنم و بازی بازیکنان فوتبال را می بینم. همیشه با دوستانم فوتبال بازی می کنیم. بچه که بودم در جاماییکا فوتبال بازی می کردیم و من خیلی هم خوب فوتبال بازی می کردم. فکر می کنم این چیزی است که دوست دارم امتحانش کنم.

بولت دو روز قبل گفته بود دوست دارد در المپیک 2016 ریودوژانیرو از مدال های طلای خود در مواد 100 و 200 متر دفاع کند. این دونده 26 ساله جاماییکایی گفته که دوست دارد توان خود را در دیگر مواد دو و میدانی افزایش دهد.

وی گفت: می خواهم ماده دیگری را برای رقابت پیدا کنم. من می توانم در 400 متر هم بدوم اما نمی خواهم این کار را انجام دهم. می توانم تلاش کنم تا در هر دو ماده ام سریع تر بدوم. می توانم ماده دیگری را هم امتحان کنم؛ شاید پرش طول و دوی 400 متر. چیزهایی در ورزش هستند که من دوست دارم آنها را امتحان کنم. باید ببینم در آغاز فصل چه تصمیمی خواهم گرفت.

بولت گفت: این اتفاق بزرگی است که شما به هدفی که همیشه خواسته اید برسید. برای من دفاع از عناوین قهرمانی در مواد 100 و 200 متر یک افتخار بود. برای اینکه یک افسانه شوم سخت کار کرده ام. اینکه پس از پایان مسابقات به خانه ام بروم، بنشینم و به آنچه اتفاق افتاده فکر کنم، هیجان انگیز است. اینکه به یک ورزشکار افسانه ای بدل شوم معنی شگفت انگیزی در زندگی ام دارد.


تاریخ: 1391/7/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: