برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازیکنان استقلال:ورزشگاه دورود اولین جایی بود که فحش نشنیدیم/ استقلال تشویق هم شد!

دورود - خبرگزاری مهر: سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال تهران با اشاره به میزبانی تیم گهر دورود گفت: ورزشگاه دورود اولین جایی بود که ما فحش نشنیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم استقلال پس از پایان بازی با تیم گهر دورود از میزبانی این شهرستان و همچنین تماشاگران دورودی تمجید کردند.

سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه همه چیز در برگزاری بازی تیم گهر و استقلال تهران عالی بود، اظهار داشت: ورزشگاه دورود نخستین ورزشگاهی بود که ما در آن فحش نشنیدیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت حاکم بر شهرستان و همچنین میزبانی ورزشگاه تختی دورود نیز مطلوب بود، ابراز امیدواری کرد که تیم گهر دورود بتواند در مسابقات لیگ برتر نیز میزبان بازیهای خود باشد.

همچنین حنیف عمران زاده دیگر بازیکن استقلال نیز با تقدیر از صعه صدر و همراهی تماشاگران دورودی گفت: در ورزشگاه دورود با وجود اینکه همه تماشاگران "گهری" بودند ولی ما احساس نمی کردیم مهمان هستیم چرا که تماشاگران بازیکنان استقلال را هم تشویق می کردند.

وی با بیان اینکه رفتار تماشاگران دورودی نشانه فرهنگ مهمان نواری مردم این شهرستان است، از میزبانی مطلوب گهر دورود تقدیر کرد.


تاریخ: 1391/10/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: