برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:تیمی برای قهرمانی در لیگ تنیس روی میز تلاش نمی‎کند/ می‌خواستیم بازی نکنیم!

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه وضعیت تیم قهرمان در رقابت‌های لیگ برتر تا حد زیادی مشخص است، گفت: به همین دلیل تیمی برای قهرمان شدن تلاش نمی‎کند، رقابت تیم‌ها برای دوم یا سوم شدن است.

محمدباقر پسران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با ترکیبی که تیم‌ها دارند و وضعیت فعلی آنها از الان می‎توان گفت که چه تیمی اول است. فقط وضعیت تیم‎های دوم و سوم نامشخص است و رقابت تیم‌ها هم برای این دو رده است. دانشگاه آزاد هم یکی از تیم‎هایی بود که برای دوم شدن شانس داشت اما با شکستی که مقابل پتروشیمی متحمل شدیم، امیدمان کم شده است.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل پتروشیمی توضیح داد و یادآور شد: در این بازی کمی بدشانس بودیم که باختیم. ما 3 بر یک از حریف‎مان جلو بودیم اما در پایان 5 بر 3 بازنده بازی شدیم. این در حالی است که وضعیت و شانس پیروزی دو تیم دانشگاه و پتروشیمی در شرایط عادی 50 به 50 مساوی است. نتیجه گیری آنها به وضعیت‌شان در روز مسابقه بستگی دارد. 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: قرار بود این بازی ساعت 16 آغاز شود. با احتساب اینکه نتیجه بازی 5 بر 4 شود، پنج ساعت لازم بود تا بازی تمام شود. با این حساب بازی ساعت 9 تمام می‏شد و ما فرصت کافی داشتیم برای رفتن به فرودگاه و رسیدن به پروازمان که قرار بود ساعت 23 انجام شود.

پسران ادامه داد: اما پیش از بازی اعلام کردند که به خاطر برگزاری بازی بسکتبال در سالن اندیشه، دیدار ما با پتروشیمی با یک ساعت تاخیر آغاز می‎شود. این موضوع دغدغه‎های فکری زیادی را برای‌مان ایجاد کرد که اگر بازی پنج ساعته شود به پرواز می‏رسیم یا نه؟ تاجائیکه حتی می‎خواستیم بازی نکنیم اما در نهایت بازی کردیم.

" منظور شما این است که مجموعه این عوامل باعث شکست تیم‏تان شد؟ اگر اینطور است چرا در آغاز بازی خوب کار کردید و حتی 3 بر یک هم پیش افتاده بودید؟"، وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: مسائلی که پیش از بازی فکر و ذهن را درگیر می‎کند، باعث می‌شود در جریان بازی آرامش کامل نداشته باشیم اما در کل این عوامل عامل باخت نبود. بازیکنان ما خودشان خوب کار نکردند. البته نوروزی خوب کار کرد اما سایرین در حد خودشان نبودند.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد تاکید کرد: در هر صورت با این باخت شانس‏مان برای دوم شدن در لیگ برتر خیلی کم شد مگر اینکه در همه بازی‏های آتی را ببریم و در مرحله برگشت هم پتروشیمی را با نتیجه ای بهتر از 5 بر 3 شکست دهیم.

"لیگ امسال نسبت به سال گذشته چه تفاوتی دارد"؟، پسران در پاسخ به این پرسش گفت: چون سال گذشته در لیگ برتر تیم نداشتم نمی‌توانم به سوال پاسخ دهم. فقط اینکه فکر می‎کنم تعداد تیم‏ها کم باشد البته دو تیم پیش از آغاز مسابقات انصراف دادند و باعث شد لیگ 6 تیمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته سوم رقابت‏های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‏های کشور، جمعه شب تیم دانشگاه آزاد در سالن اندیشه بندرامام و در مصاف با پتروشیمی با نتیجه 5 بر 3 متحمل شکست شد.


تاریخ: 1391/10/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: