برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طبق نظر محمد بنا؛اردوی فرنگی‌کاران تا آخر هفته آغاز می‌شود/ نشست مثبت رنگرز و مربیان تیم ملی

نشست امروز نایب رئیس فدراسیون کشتی با مربیان تیم ملی کشتی فرنگی برای بازگشت محمد بنا و آغاز مجدد برنامه آماده سازی فرنگی کاران تا رقابت‌های جام جهانی با نتایج مثبتی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، همکاران محمد بنا در این نشست که ظهر امروز در دفتر حسن رنگرز، نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد تمام نقطه نظرات و خواسته های مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی را مطرح کردند که در نهایت مقرر شد بخشی از اقدامات را حسن رنگرز از طریق وزارت ورزش پیگیری کند و بخش دیگر نیز به کادر فنی تیم ملی و همکاران محمد بنا موکول شد.

حسام الدین جعفری، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی که در نشست امروز حضور داشت ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: خواسته های به حق محمد بنا در این نشست مطرح و مقررشد اظهارات مذکور از طریق حسن رنگرز به وزیر ورزش نیز منتقل شود تا مشکلات به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: ما نیز به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی، اجرای بخش دیگری از برنامه ها را برعهده گرفتیم و قرار شد طی دو سه روز آینده، اردوی فرنگی کاران را در خانه کشتی برپا کنیم. خوشبختانه نتایج این نشست امیدوار کننده و مثبت بود و بسیاری از دغدغه ها و ابهامات را برطرف کرد.

جعفری ادامه داد: طبق نظر محمد بنا قرار بر این شد تا اردوهای 21 روزه ای برای فرنگی کاران برپا شود تا این کشتی گیران بیش از این از برنامه های آماده سازی خود عقب نمانند. ضمن اینکه ما رقابت‌های جام جهانی را نیز در پیش داریم و باید به نحو احسن برای کسب چهارمین قهرمانی این پیکارها در کشورمان مهیا شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رنگرز، نایب رئیس فدراسیون کشتی نیز در جریان نشستی که امروز برگزار شد، گفت: جلسه خوبی را با برخی پیشکسوتان در زمینه دغدغه های کشتی فرنگی برگزار کردیم که نتایج امیدوار کننده ای داشت. دوستان در این جلسه دغدغه های به حق محمد بنا را مطرح کردند و قرار شد بزودی نشستی برای پیگیری این موضوع داشته باشیم تا هرچه زودتر اردوهای تیم ملی برای شرکت در جام جهانی آغاز شود.

گفته می شود نتایج مثبت نشست اخیر، فاصله محمد بنا تا بازگشت به تیم ملی را به حداقل رساند و اگر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی به تعهدات خود عمل کنند، مشکلی برای حضور آقای خاص کشتی ایران در راس امور فرنگی کاران باقی نخواهد ماند.


تاریخ: 1391/10/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: