برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:زمان دیدار آلومینیوم - استقلال تغییر نمی‌کند/ احتمال تعویق بازی گهر

رئیس سازمان لیگ برتر از احتمال تعویق دیدار تیم های فوتبال ملوان و گهردورود در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر خبر داد اما تاکید کرد که دیدار تیم فوتبال استقلال برابر آلومینوم که باید در هرمزگان برگزار شود، به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری دیدار تیم های گهر دورود و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی که در شهر دورود برگزار شد مسئولان دو باشگاه خواستار تعویق بازی تیم های خود درهفته هجدهم رقابت های لیگ برتر شدند که به نظر می رسد درخواست گهری ها مورد قبول سازمان لیگ قرار گرفته است.

غلامرضا بهروان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: تا این لحظه مسئولان باشگاه استقلال هیچگونه درخواست رسمی برای تعویق بازی خود با تیم آلومینیوم هرمزگان به سازمان لیگ نداده اند. ضمن اینکه در صورتی که آنها این درخواست را داشته باشند سازمان لیگ با آن مخالفت خواهد کرد چون آنها تا روز چهارشنبه فرصت کافی برای استراحت و سفر به بندرعباس را دارند.

رئیس سازمان لیگ برتر که به واسطه تعویق دیدار استقلال برابر داماش مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت در این خصوص تاکید کرد: مطمئن باشید دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم و استقلال تحت هیچ شرایطی به تعویق نمی افتد.

بهروان ضمن اعلام احتمال تعویق دیدار تیم های فوتبال ملوان و گهر گفت: بنا به درخواست رسمی مسئولان گهر به دلیل فاصله زمانی کمی که آنها پس از بازی با استقلال تا روز سه شنبه برای دیدار با ملوان دارند، خواستار تعویق 24 ساعته این بازی شده اند که به احتمال زیاد سازمان لیگ با این درخواست باشگاه گهر موافقت خواهد کرد. البته تکلیف این موضوع روز دوشنبه به طور قطعی مشخص می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر مهرزاد معدنچی قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده باشد امکان بازگشت وی به این تیم وجود دارد، گفت: اگر معدنچی به طور رسمی قراداد خود را با باشگاه پرسپولیس درمدت زمان اعلام شده نقل و انتقالات نیم فصل، در هیات فوتبال تهران فسخ کرده باشد، در شرایط فعلی دیگر احتمال بازگشت وی به تیم پرسپولیس وجود ندارد.


تاریخ: 1391/10/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: