برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با نظر رویانیان؛نماینده پرسپولیس برای مذاکره با دنیزلی به ترکیه می‌رود

مشاور حقوقی محمد رویانیان به عنوان نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با مصطفی دنیزلی اواخر هفته جاری راهی ترکیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی دنیزلی که طبق اعلام محمد رویانیان هنوز پس از گذشت ماه ها از قطع همکاری با باشگاه پرسپولیس به این باشگاه بدهکار است در آخرین مذاکراتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی و تلفنی داشت، وعده داد که مبلغ بدهی خود را در دو قسط طی ماه های دسامبر و ژانویه پرداخت خواهد کرد.

این مربی ترک تبار پیش پرداخت قبلی را در ماه دسامبر پرداخت کرد و حال قرار است مابقی بدهی خود را طی چند روز آینده با حضور نماینده باشگاه پرسپولیس در ترکیه بپردازد. این در حالی است که محمد رویانیان هیچ توافق نامه رسمی و حتی کتبی از این مربی ترک تبار در اختیار ندارد.

موضوعی که می تواند حتی به عدم پرداخت این مبلغ که ظاهرا مبلغ زیادی هم هست منجر شود. هرچند که بعید است مصطفی دنیزلی قصد انجام چنین کاری را داشته باشد و قرار است در ملاقات با نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس که اواخر هفته جاری راهی ترکیه خواهد شد،بدهی خود را به صورت کامل پرداخت کند.

مصطفی دنیزلی در پایان لیگ یازدهم حرفه ای به دلیل مشکلات خانوادگی از پرسپولیس جدا شد و جای خود را به مانوئل ژوزه پرتغالی داد.


تاریخ: 1391/10/4
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: