برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نشست نقد و بررسی «تاریخ چوگان در ایران و سرزمین‌های عربی»

تنها کتاب تاریخی ورزشی دکتر آذرتاش آذرنوش با عنوان «تاریخ چوگان در ایران و سرزمین‌های عربی» از ساعت 17 یکشنبه (9 تیرماه) در سرای اهل‌قلم خانه کتاب نقد و بررسی خواهد شد.به گزارش خبرگزرای کتاب ایران (ایبنا)، این نشست با حضور آذرتاش آذرنوش، نویسنده این اثر، قدمعلی سرامی، نویسنده، پژوهشگر و کارشناس فرهنگ عامه و مرجان محمودی، مشاور فرهنگی فدراسیون چوگان و سعید سعیدی(دبیر نشست) برگزار می‌شود.

 کتاب «تاریخ چوگان در ایران و سرزمین‌های عربی» از هشت فصل تشکیل شده است و دربرگیرنده‌ موضوعاتی مانند واژه‌شناسی و خاستگاه چوگان، نگاهی به تاریخچه این ورزش در سرزمین‌های دیگر و چوگان در ایران عصر اسلامی است. 

آذرنوش در این اثر تاکید ویژه‌ای بر ایرانی بودن چوگان دارد و با استناد به متون تاریخی، زادگاه اصلی این ورزش را کشورمان معرفی کرده است.

«تاریخ چوگان در ایران و سرزمین‌های عربی» نوشته آذرتاش آذرنوش با شمارگان هزار و 500 نسخه و بهای 140 هزار ریال به تازگی از سوی نشر ماهی وارد کتابفروشی‌ها شده است.

سرای اهل قلم خانه کتاب در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین  جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2 قرار گرفته است. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66966156 تماس بگیرند.
تاریخ: 1392/4/5
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: