برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتاب رکوردآفرینان فردا به بازار چاپ می‌آید

پنجمین دوره از کتاب‌های رکورد داران در فوتبال جهان The Vision Book of Football Records 2014 نوشته کلیو باتی (آرتور) فردا، چهارشنبه 11 دسامبر راهی بازار کتاب خواهد شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب در برگیرنده بسیاری از حوادث و اتفاقات رخ داده در فوتبال جهان خواهد بود که بهترین هدیه برای تماشاگران و فوتبال دوستان جهان در سنین مختلف در ایام کریسمس است. 

در این کتاب رکوردهای بوجود آمده در  تیم‌های انگلیسی، اسکاتلندی و تیم‌های صاحب‌نام اروپایی همانند بارسلونا و تیم‌های بزرگ آمریکای جنوبی همانند بوکا جونیورز آرژانتین، سانتوز برزیل، پنارول اروگوئه به ثبت رسیده‌است و در بخش‌هایی از آن زندگینامه‌ بزرگان گذشته و حال حاضر فوتبال جهان درج شده‌است و با تماشاگران این تیم‌‌‌ها نیز مصاحبه‌ شده و نظریات آنان درباره زندگی همراه با فوتبال نیز آمده و حتی به نوع شادی تماشاگران پرداخته و به عکس‌العمل‌های آنان به هنگام شادی و غم اشاره‌‌هایی داشته‌است. 

از  دیگر رکوردهای جالب که در این کتاب آمده است، به داوری اشاره کرده که با یک ضربه سر دیدنی باعث شکست تیم حریف شده و یا تیمی دیگر که در یک بازی چندین گل به‌خودی به‌ثمر رسانیده و باعث تعجب همگان شده‌است. این کتاب 10 ماه دسامبر (سه‌شنبه 19 آذرماه) راهی  ویترین کتابفروشی‌ها خواهد شد و با قیمت 95/20 پوند در اختیار خوانندگان قرار خواهد گرفت. 

کلایو باتی (آرتور) طی چند سال اخیر کتاب‌های دیگر ورزشی هم منتشر کرده که از آن جمله می‌توان به کتابی به‌نام «کتاب کوچکی درباره چلسی» و یا کتاب جیبی چلسی اشاره کرد که این دو کتاب طی یکی دو سال اخیر به چاپ رسیده و در کنار آنها به کتابی دیگر در سال 2011 اشاره می‌کنیم که درباره رکوردهای بوجود آمده در همان سال به چاپ رسیده‌است. این نویسنده پرکار کتاب زندگینامه خوزه مورینیو را در سال 2006 به چاپ رسانید. مردی که موفق شد  با چلسی در سال‌های 2005 و 2006 به دو جام پیاپی قهرمانی دست یابد و آبی‌پوشان شهر همیشه بارانی لندن را پس از 50 سال دوباره به جام قهرمانی لیگ جزیره برساند. 

کلایو باتی همچنین در سال 2006 کتابی دیگر درباره فراز و نشیب‌های چلسی در دهه 80 هزاره دوم میلادی به چاپ رسانیده که چلسی در آن سالها تحت‌الشعاع و تأثیر قدرت مطلق لیورپول قرار گرفته و این تیم شهر بندری لیورپول بود که در آن سالها به افتخارات زیادی دست یافت و دو تیم ناتینگهام فارست و آستون ویلا دیگر تیم‌های بریتانیایی بودند که با پیروزی در فینال جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا، عملاً چلسی، آرسنال و منچستر یونایتد را زیر سایه بردند و به همین خاطر کلایو باتی (آرتور) خواسته است با انتشار این کتاب تاریخ و آنچه را در آن سالها بر این تیم بزرگ پایتخت‌نشین گذشته‌است، دوباره احیاء کند. 

کتاب‌های رکوردهای فوتبال جهان در سال 2010، کتاب بزرگ جام جهانی و چندین کتاب دیگر که درباره چلسی و تاریخ‌ این تیم است، در کارنامه کلایو دیده می‌شودکه از آن جمله می‌توان به چلسی بزرگ در دهه 60 هزاره دوم میلادی اشاره کرد که نشان می‌دهد  این نویسنده یک تاریخ متحرک از باشگاه چلسی طی 50 سال اخیر است و همچنین به کتاب دیگری در سال 2006 اشاره کنیم که درباره  تیم ملی فوتبال انگلیس به چاپ رسیده‌است.

تاریخ: 1392/9/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: