برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زندگینامه «آلکس فرگوسن» فارسی شد

زندگینامه سر آلکس فرگوسن، مربی پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس با ترجمه یاسین قاسمی روانه بازار کتاب می‌شود.-قاسمی، مترجم این کتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب زندگینامه «الکس فرگوسن» که پس از انتشار در کشور بریتانیا رکورد سریع‌ترین فروش کتاب را شکست، به زودی از سوی انتشارات البرز منتشر خواهد شد. این کتاب که از 25 فصل تشکیل شده است، حتی ظرفیت جلب مخاطبان غیرفوتبالی‌ را دارد زیرا مخاطب در مطالعه این اثر با بسیاری از مسایل دنیای پر رمز و راز فوتبال از زاویه‌ای جدید روبه‌رو خواهد شد.

«دلایل اخراج و شکافتن ابروی بکهام»،‌ «دلایل اخراج روی کین و یاپ استام»،‌ «دلایل مانایی و تمام نشدنی بودن رایان گیگز»، «عوامل پیشرفت کریس رونالدو»،‌ «دلایل شکست منچستر از بارسلونا در دو فینال لیگ قهرمانان»، «مقایسه دقیق رونالدو و مسی از زبان فرگوسن و اشمایکل»، «ماجراهای درگیری رونی و رونالدو در جام جهانی 2010»، «چرایی عدم قبول مربیگری تیم ملی انگلیس از سوی فرگوسن»، «خصوصیات منحصر به فرد کارلوس کیروش از زبان فرگوسن و دیگر بزرگان فوتبال»، «محبوبیت سلطان اولدترافورد؛ اریک کانتونا در نزد هواداران»، «فن نیستلروی، یک بازیکن معمولی اما یک گلزن مادرزاد»، «پل اسکولز، بهترین هافبک تاریخ انگلیس»، «یک شب در لندن، جدال فینال لیگ قهرمانان با چلسی» و «چرخ و فلک بارسلونا، نابودکننده بازی هر تیمی» از فصل‌های این کتاب به شمار می‌آیند.

یاسین قاسمی، مترجم این کتاب، متولد سال 1367 زاهدان و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی است. «رازهای موفقیت شغلی» و «رازهای موفقیت فردی» آثار این مترجم محسوب می‌شوند.
تاریخ: 1392/9/19
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: