برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آئیش با 3 کتاب ورزشی می‌آید

مدیرمسوول نشر آئیش از انتشار سه کتاب ورزشی در آینده نزدیک از سوی این نشر خبر داد./

محمد قارنقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: ما تاکنون آثار متعددی را در حوزه تربیت بدنی و ورزش منتشر کرده‌ایم و توجه ویژه‌ای هم به این حوزه داریم.

وی افزود: اکنون سه کتاب ورزشی با عنوان‌های «1050 تمرین والیبال»،«1020 تمرین فوتبال» و «بهینه‌سازی تمرینات ورزشی» را در دست انتشار داریم که به زودی روانه بازار کتاب ورزشی خواهند شد.

قارنقی گفت: دکتر محمدرضا رحمانی، استاد دانشگاه، کتاب «بهینه‌سازی تمرینات ورزشی» را همراه با همکارانش به رشته تحریر درآورده‌است و در آن راهکارهای بهینه‌سازی تمرینات ورزشی را به تفصیل تشریح و با نگرشی علمی و زبانی ساده، موضوع را به مخاطب منتقل می‌کند.

مدیرمسوول نشر آئیش افزود: دکتر رحمانی و همکاران همچنین دو کتاب دیگر را با عنوان‌های «1050 تمرین والیبال» و «1020 تمرین فوتبال»  ترجمه کرده‌اند.

وی گفت: این دو کتاب به آموزش اصول پایه رشته‌های فوتبال و والیبال می‌پردازد و با استفاده از تصویرهای گوناگون و گویا، کمک می‌کند  مخاطبان از ابتدا اصول و مبانی این دو رشته ورزشی را به درستی بیاموزند.

قارنقی در پایان گفت: کتاب‌های «1050 تمرین والیبال» و «1020 تمرین فوتبال» تا پایان سال 92 منتشر می شوند و کتاب «بهینه‌سازی تمرینات ورزشی» برای ارایه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر خواهد شد.

تاریخ: 1392/9/20
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: