برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

44 راز فوتبال عالی بازی کردن

«میرساد هاسیچ» یکی از نویسندگانی‌است که درباره ورزش کتاب‌های زیادی به رشته تحریر درآورده است. «44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن» از جدیدترین آثار اوست که با استقبال خوبی از سوی ورزش‌دوستان مواجه شده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این نویسنده در  کتاب‌هایش با زبانی ساده مطالب را درج کرده که برای همه اقشار سنی قابل فهم و توجیه باشد و به عبارتی ساده‌نویسی را در همه آنها رعایت کرده‌است و نوشته‌هایش را به طریقی طراحی کرده‌است که هر خواننده‌ای به‌نسبت شناخت و ارتباطی که با ورزش مورد نظر دارد، از آن مطلب برخوردار می‌شود. کتاب 44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن تابستان گذشته راهی بازار کتاب شد و قیمت آن8.99  پوند است و نسخه الکترونیکی آن نیز2.99  پوند قیمت‌گذاری شده‌است.

بسیاری از کسانی که 44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن را خوانده‌اند از کارآیی آن در بهبود و کیفیت کار خود یاد کرده و آن را برای پیشرفت فوتبال خود بسیار حائز اهمیت توصیف کرده‌‌اند. 

بسیاری از خوانندگان این کتاب مطالب آنرا بسیار سودآور عنوان کرده، معتقدند نویسنده در این کتاب به مطالبی اشاره کرده‌است که به ذهن هر فردی به صورت طبیعی خطور نمی‌کند و شاید بدون توجه به نکات آن هرگز به جایگاهی که باید برسی، نخواهی رسید. 

«میرساد هاسیچ» سعی کرده‌است به نکاتی بسیار دور از ذهن افراد عادی اشاره کرده و آن‌ها را بهترین عامل برای رسیدن به جایگاهی واقعی در فوتبال حرفه‌ای عنوان می‌کند. 

بازتاب نظریات خوانندگان نسبت به آنچه نویسنده در این کتاب،مطرح کرده‌است، نشان از عمومی بودن مطالب آورده شده در کتاب 44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن دارد که  خوانندگان در پیام‌های خود برای نویسنده از این کتاب به عنوان بهترین ابراز برای رسیدن به درک بیشتر یاد کرده‌اند و بسیاری از آنان یادآور شده‌اند که ما بر اثر خواندن این کتاب به مدارج بالاتر فکری دست یافته‌ایم، و به بسیاری از دوستان خود توصیه کرده‌ایم  برای راهیابی به دنیای فوتبال حرفه‌ای  این کتاب را بخوانند و به دستورات آن کاملاً توجه کنند. 

کتاب 44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن، شامل 44 نکته برای فوتبالیست‌هایی است که در هر رده سنی این ورزش پر طرفدار جهان و یا بهتر بگوییم، این پدیده یکصد سال اخیر را دنبال می‌کنند. 
نویسنده در نخستین راهکار خود برای رسیدن به موفقیت‌ یادآور شده‌است که برای رسیدن به قله افتخار هیچ چیز بهتر از آرامش و ساده‌نگری نیست و هرچه با آرامش بیشتری راهی میدان شوی و به کارآیی و قدرت خود بیشتر اعتماد داشته باشی، در میدان بهتر عمل کرده و با اعتماد به نفس بیشتری دقایق بازی را پشت سر خواهی گذارد. وی می‌گوید: از  نکاتی که باید به آن اشاره کنم، این‌که همیشه سرعت توپ بیشتر از شماست و حتی قهرمان مدال طلای دو یکصد متر المپیک هم نمی‌تواند به سرعت آن برسد، بنابراین بازیکنانی در میدان موفق عمل می‌کنند، که خود را با شرایط وفق داده و به داشته‌های خود با اعتماد به‌نفس بالا بنگرند و اگر در رقابتهای بزرگ باشگاهی به بازیکنانی خاص توجه کنید، اختلاف قدرت روحی و تکنیکی آنان را با دیگران در همین مسائل  خواهید دید. 


نویسنده در ادامه این مطلب آورده‌است که بازیکنان بزرگ قدر لحظات بازی را به‌خوبی دانسته و می‌دانند که با هر توپ چه باید کرد و آنان به‌خوبی می‌دانند که از دست دادن یک فرصت، در نهایت باعث دوری آنان از رسیدن به افتخاری بزرگ شود و شما این شرایط را در میان بزرگترین بازیکنان روی زمین همانند «لیونل مسی» و «کریستین رونالدو» مشاهده می‌کنیم و می‌بینند که آنان در نخستین تماس توپ با پاهایشان آنرا به بهترین نوع ممکن به حرکت در آورده و یا به کسانی پاس می‌دهند که در بهترین موقعیت در زمین ‌باشند و بهترین راهکارها برای  بازیکنان حرفه‌ای این‌است که توپ را در زمین خودی بیشتر از دوبار به حرکت در نیاورده و سعی کنند، آنرا در نخستین فرصت از منطقه یک سوم دفاعی تیم خودی دور کنند. 

میرساد هاسیچ در ادامه می‌گوید: اگر شما به قوانین بازی شطرنج آشنا باشید، متوجه می‌شوید که بازیکنان بزرگ این رشته، همیشه دو حرکت بعدی حریف را حدس زده و برای رسیدن به موفقیت شما هم باید از آنان تبعیت کنید و شطرنج‌بازانی موفق‌ترند که بیشترین حرکت‌های بعدی حریفان را پیش‌بینی کرده، در کمترین زمان مکان را برای مقابله با آن  پیدا می‌کنند.

هاسیچ اضافه می‌کند:سعی کنید در زمین کمتر دهانتان را باز کنید. زیرا هرچه بیشتر حرف بزنید، توان روحی، ذهنی و حتی فیزیکی خود را بیشتر از دست خواهید داد. 

همیشه سعی کنید  با حریف مقابل و داور کوچکترین تماسی نداشته و همه چیز را به مسوولان تیم که بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها دنبال می‌کنند، واگذار کنید. 
با اولین تذکری که از داور دریافت می‌کنید، درصد بالایی از تمرکز خود را از دست خواهید داد و این مسأله بر کیفیت بازی فرد اثر می‌گذارد. همیشه به این فکر کنید که اگر کارت زرد و یا قرمز دریافت کنید، آنگاه شرایط شما در زمین فرق خواهد کرد و دیگر نمی‌توانید چنان که شایسته‌است بازی کنیم.  من بازیکنان زیادی را دیده‌ام که واقعاً از قدرت بدنی و هوش بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند اما به دلیل رعایت نکردن این مسأله و اعتراض به داور و بازیکنان حاضر در میدان، هیچ وقت به آنچه که باید نرسیده و خیلی سریع از جاده موفقیت دور شده‌‌اند و بهترین بازیکنان کسانی بوده‌اند که فقط در شادی بازیکنان خودی و حریف لب به سخن گشوده و توانمندی‌های آنان را به بهترین نوع ممکن پاسخ گفته و بدل به بازیکنی بزرگ شده‌اند. 

«میرساد هاسیچ» طی چند سال اخیر کتاب‌های زیادی به بازار کتاب ارائه داده است که از آن جمله می‌توان  Secrets for Great Soccer Goalie Skills- 44      چهل و چهار راز  رسیدن به تکنیک‌های یک دروازه‌بان بزرگ بودن را نام‌برد  که این کتاب اوائل ماه گذشته راهی کتابفروشی‌های بزرگ اروپا شد.

44 راز برای بدل شدن به یک بازیکن فوق تکنیکی در دیریبلینگ نیز از همین نویسنده راهی بازار شده که آن هم 8.99  پوند قیمت‌گذاری شده و با فروشی بسیار بالا روبرو شده‌است. 

از همین نویسنده کتاب 44 راز تکنیک‌ گلزنی هم به چاپ رسیده‌است که مجموعه این کتاب‌ها با استقبالی بسیار خوب روبه‌رو شده‌است.
یادگیری پست‌ها و قوانین بازی در 24 ساعت عنوان کتابی دیگر است که این کتاب هم از همین نویسنده راهی بازار کتاب شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و 99/8 پوند قیمت‌گذاری شده‌است. 

اشتباهاتی که شما می‌خواهید سر از آن درآورید از جمله دیگر کتاب‌های این نویسنده محسوب شده و شهریور ماه گذشته راهی بازار کتاب شد. کتاب تمرینات و ورزش های عمومی برای بانوان،کتاب تغذیه برای ورزشکاران، کتاب تمرینات ورزشی برای آقایان، کتاب ورزش‌های ابتدایی برای آغاز هر مسابقه و 44 راز اصلی فکری برای فوتبالیست‌ها از جمله دیگر کتاب‌های این نویسنده است که در چند سال اخیر راهی بازار شده‌است.

تاریخ: 1392/9/24
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: