برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتقال پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از مشهد به تهران

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم تودیع و معارفه رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از انتقال این پژوهشگاه از مشهد به تهران خبر داد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مراسم تودیع و معارفه رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با حضور «مجتبی صدیقی» معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، مدیران و جمعی از متخصصان تربیت بدنی در این پژوهشگاه انجام گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر مهدی طالب‌‌پور، رییس پیشین پژوهشگاه، خلاصه‌ای از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی مدیریت خود در پژوهشگاه را ارایه داد و برای رییس جدید پژوهشگاه آرزوی موفقیت کرد.

سپس دکتر محمد جوادی‌پور، معاون فناوری پژوهشگاه، به بیان عملکرد و دستاوردهای این حوزه اشاره کرد و در ادامه دکتر رضا قراخانلو، حضور مجددش در پژوهشگاه را پس از چندین سال باعث افتخار و مباهات دانست و گفت: کار در بخش علمی دشوار است ولی با کمک همکاران و تلاش وافر به اهداف علمی و عملی پژوهشگاه خواهیم رسید. 

رییس جدید پژوهشگاه خطاب به همکاران خود گفت: امیدوارم با روحیه‌ای مضاعف در پیشبرد اهداف پژوهشگاه تلاش کنیم، زیرا زمان مشخص خواهد کرد که چقدر در مدت حضورمان در پژوهشگاه ثمربخش بوده¬ایم.

وی هدف از شکل‌گیری پژوهشکده و ارتقای آن به پژوهشگاه را علمی کردن ورزش کشور دانست وافزود: توقع جامعه علمی ورزش کشور از پژوهشگاه برای کمک به توسعه علمی ورزش کشور بسیار بالا است و امیدوارم با کمک و مساعدت تمامی متخصصان و پژوهشگران به موفقیت‌های زیادی دست یابیم.

در ادامه دکتر صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان، ضمن تشکر از دکتر طالب‌پور به خاطر زحماتش و فعالیت‌های انجام شده در پژوهشگاه، برای وی آرزوی موفقیت و از دکتر قراخانلو به خاطر قبول مسوولیت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تشکر و قدردانی کردند.

وی درباره انتقال پژوهشگاه به تهران گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مرکزیت پژوهشگاه به تهران منتقل خواهد شد و بخشی در شهر مشهد فعال خواهد بود.

درخاتمه جلسه با اهداء یک جلد کلام‌الله مجید و اهدای لوح یادبود از تلاش‌های دکتر طالب‌پور قدردانی به عمل آمد.
تاریخ: 1392/10/3
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: