برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«مدیریت باشگاه ورزشی» باید این‌گونه باشد

کتاب «مدیریت باشگاه ورزشی» اثر «متیو رابینسون» به زودی از سوی انتشارات علم و حرکت منتشر خواهد شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این را دکتر رحیم رمضانی‌نژاد، استاد دانشگاه گیلان، به همراه مهدی آزادان و مالک آزادان(دانشجویان مقطع دکترای مدیریت ورزشی) به فارسی برگردانده‌اند.

محور اصلی کتاب «مدیریت باشگاه ورزشی» اداره باشگاه‌های ورزشی و مدیریت آن است. ارتباط مدیریت و مربیان باشگاه با والدین ورزشکاران، یکی از ویژگی‌های متمایز کننده‌ این کتاب از سایر مکتوبات این حوزه است.

این کتاب از 10 فصل با عنوان‌های باشگاه، رهبری باشگاه ورزشی، مدیریت و توسعه منابع انسانی، روابط اثربخش مربی-اولیا، جنبه‌های قانونی مدیریت باشگاه، جنبه‌های تجاری مدیریت باشگاه، اسپانسرشیپ و جمع‌آوری اعانه، اماکن و تاسیسات باشگاه و موضوعات اخلاقی در مدیریت باشگاه تشکیل شده است. 

در پایان کتاب نیز بخشی با عنوان «سخن آخر» آورده شده است که به معرفی «متیو رابینسون» نویسنده کتاب و منابعی می‌پردازد که وی برای تالیف این کتاب از آن‌ها بهره برده است.  

چاپ نخست کتاب «مدیریت باشگاه ورزشی» با شمارگان یکهزار نسخه و به بهای 185 هزار ریال به زودی از سوی نشر علم و حرکت منتشر روانه بازار کتاب ورزشی کشورمان خواهد شد.
تاریخ: 1392/10/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: