برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زندگینامه فرگوسن از البرز سر برآورد

کتاب «الکس فرگوسن، زندگینامه من» سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد با ترجمه یاسین قاسمی روانه بازار کتاب شد. این سومین ترجمه‌ از این کتاب محسوب می‌شود که در هفته جاری به بازار کتاب ورزشی ایران فرستاده شده است.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب سرمربی سابق شیاطین سرخ در 320 صفحه قطع وزیری که شامل 25 فصل پرهیجان و همچنین بخش آلبوم تصاویر رنگی است، از سوی انتشارات البرز در کتابفروشی‌های تهران و شهرستان‌ها پخش و با استقبال مخاطبان هم روبه‌رو شده است. 

این کتاب پر از رمز و رازهای دنیای شخصی و فوتبالی بازیکنان و مربیان مشهور جهان است که خواندن آن همان‌قدر که برای جوانان فوتبال‌دوست ایرانی جالب توجه خواهد بود، برای مربیان ایرانی هم بسیار مفید و حائز اهمیت است. 

یاسین قاسمی، مترجم زاهدانی این کتاب که از هفت سالگی یکی از طرفداران شیاطین سرخ بوده است، درباره الکس فرگوسن می گوید: «سرمربی سابق باشگاه منچستریونایتد برای کسب پیروزی و به‌دست آوردن جام‌ها فوق‌العاده جاه‌طلب بود. او شیوه مدیریتی و رهبری منحصر به‌فردی داشت و اکنون با رفتن رییس، توانایی اصلی بازیکنان تیم نمایان خواهد شد!»

اکنون کتاب «الکس فرگوسن، زندگینامه من» با قیمت 150 هزار ریال در کتابفروشی‌های تهران و شهرستان‌ها ارایه شده است و بزودی در فروشگاه‌های اینترنتی کتاب نیز قابل خریداری خواهد بود.

پیش از این کتاب «الکس فرگوسن، زندگی من» با ترجمه احمد دیانی از سوی نشر صانعی و یک روز پیش از آن هم کتاب با عنوان «الکس فرگوسن، اتوبیوگرافی من» با ترجمه مهدی پاک‌نهاد از سوی نشر ماهواره منتشر شده بودند.
تاریخ: 1392/10/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: