برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آسان‌ترین کتاب بیومکانیک ورزشی در راه است

کتاب «بیومکانیک ورزش و تمرین» به قلم «جیمز واتکینز» آوریل 2014 (فروردین سال 1393) از سوی انتشارات روتلج در 658 صفحه وارد بازار خواهد شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نویسنده این کتاب در قسمتی از مقدمه مدعی می‌شود که تاکنون هیچ کتابی نتوانسته است با زبانی این چنین ساده و صریح مطالب مرتبط با بیومکانیک ورزشی را توضیح دهد.

کتاب حاضر به دو بخش تقسیم بندی شده و در قسمت نخست، مقدمه‌ای دقیق درباره عملکرد و ساختار سیستم اسکلتی – عضلانی و در قسمت دوم، فهم دقیق حرکات مختلف انسان برای خوانندگان به رشته تحریر درآمده است.

هر فصل شامل تعداد زیادی مثال‌های کاربردی از ورزش و تمرینات مختلف است که به دانشجویان برای فهم بهتر مکانیکی حرکات ساده و پیچیده، از دویدن و پریدن گرفته تا شیرجه شناگران و شوت زدن در فوتبال، کمک می‌کند.

در کنار این ویژگی‌ها، تعریف اصطلاحات کلیدی این مبحث همراه با سوالات مروری هر فصل می‌تواند به یادگیری بهتر دانشجویان کمک کند و پاسخگوی سوالات آن‌ها باشد.

کتاب «بیومکانیک ورزش و تمرین» همچنین می‌تواند منبعی جامع برای دانشجویان دروس حرکت‌شناسی، آسیب‌شناسی ورزشی و مربیگری رشته‌های مختلف ورزشی باشد.
تاریخ: 1392/11/3
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: