برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تخفیف 20 درصدی کتاب‌های ورزشی آوای ظهور

در دهه فجر انقلاب اسلامی کتاب‌های حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی انتشارات آوای ظهور در نمایشگاه مرکزی این نشر با 20 درصد تخفیف ارایه خواهد شد.حسن قهرمان‌زاده، مدیر اتنتشارات آوای ظهور، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این باره اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر(12 تا 22 بهمن‌ماه) تصمیم گرفته شد تا کتاب‌های منتشره از سوی این نشر را با تخفیف 20 درصدی به مخاطبان حوزه تربیت بدنی و ورزش عرضه کنیم.

وی ادامه داد: این کار با هدف گرامیداشت این ایام فرخنده و همچنین رساندن هرچه ارزان‌تر مکتوبات ورزشی به دست علاقه‌مندان صورت خواهد گرفت. کتابفروشی مرکزی این نشر در تهران، خیابان انقلاب اسلامی بعد از خیابان منیری جاوید، پاساژ کتابسرای اندیشه، طبقه همکف واحد 5 واقع شده است.

به گفته قهرمان زاده، این نشر همچنین تخفیفی دیگر را برای مخاطبان کتاب‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی در نظر گرفته است.

وی اظهار کرد: از اول اسفندماه امسال نیز تخفیف 10 درصدی را ویژه خریداران آثار این نشر از طریق سایت انتشارات بدون محدودیت زمانی در نظر خواهیم گرفت. اکنون در سایت انتشارات آوای ظهور به نشانی اینترنتی www.ghahremanzadeh.ir حدود 500 عنوان کتاب ورزش قرار داده شده که حدود 120 عنوان از این تعداد متعلق به انتشارات قهرمان‌زاده است.
تاریخ: 1392/11/8
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: