برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کودکان چاق هم صاحب کتاب ورزشی می‌شوند

ترجمه کتاب «کودکان، چاقی و فعالیت ورزشی» از سوی سه تن از مترجمان حوزه تربیت بدنی و ورزش کشورمان به پایان رسید.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این کتاب سال 2007 از سوی انتشارات Routledge منتشر شده است و 170 صفحه و 12 فصل دارد.

دکتر هادی روحانی، مترجم آثار مکتوب ورزشی، ترجمه این کتاب را با همکاری دو تن از مترجمان دیگر انجام داده است و این کتاب اکنون در مرحله ویرایش علمی قرار دارد.

مبحث اصلی کتاب «کودکان، چاقی و فعالیت ورزشی» همان‌گونه که از اسم کتاب قابل استنباط است، به چاقی کودکان و علل وجود آن، عواقب ناشی از آن در کودکی بزرگسالی و ارایه راهکارهای جالب برای پیشگیری از شیوع چاقی در کودکان و ادامه این چاقی به دوران بزرگسالی با استفاده از فعالیت بدنی می‌پردازد. 

به گفته دکتر روحانی، «چاقی کودکان، موضوعی است که زنگ خطر سلامت را به صدا درآورده است اما شنیده نمی‌شود و امیدواریم ترجمه این کتاب به شنیده شدن این زنگ خطر کمک کند.»

پیش‌بینی می‌شود کتاب «کودکان، چاقی و فعالیت ورزشی» نیمه اول سال 93 پس از ویرایش ادبی و صفحه‌آرایی به بازار کتاب فرستاده شود.

دکتر روحانی، مدرس دانشگاه و مترجم حوزه تربیت بدنی تاکنون چند عنوان کتاب از جمله کتاب «تغذیه ورزشی، مقدمه‌ای بر تولید انرژی و عملکرد ورزشی» را ترجمه کرده است.
تاریخ: 1392/11/28
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: