برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خالق برودپیک هیچ کتابی ندارد

محمدحسن نجاریان، نویسنده کتاب «برود پیک؛ رویای صعود» به علت مشکلات مالی، برای انتشار کتاب ورزشی دست به قلم نمی‌شود. او امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اثری ارایه نخواهد کرد.نجاریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال آینده، اظهار کرد: مناسب نبودن مکان برپایی نمایشگاه از جمله نقاط ضعف بیست ‌و‌ ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

مولف کتاب «برود پیک؛ رویای صعود» ضمن ابراز نارضایتی از بخش‌‌بندی نامناسب نمایشگاه کتاب سال گذشته در تهران گفت: به طور مثال، در این نمایشگاه  باید کتاب ورزشی را در میان کتاب‌های ادبیات جست‌وجو می‌کردیم، در حالی که باید غرفه‌ها نمایشگاه موضوع‌بندی شوند تا خواننده هدفدار در غرفه‌ها به دنبال اثر مورد نظرش بگردد.

صاحب سبک سنگ‌نوردی صعودهای دشوار در ایران ادامه داد: انتظار من از مسوولان این است که در بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه کتاب امکان خرید کتاب انگلیسی را برای همه فراهم سازند و تسهیلاتی را برای آنان در نظر بگیرند.

وی افزود: همچنین انتظار می‌رود برای افرادی که از شهرستان برای خرید کتاب به تهران می‌آیند، امکانات و تخفیف‌هایی در نظر گرفته و فضای آرامی برای آنان فراهم شود.

نجاریان ادامه داد: طرح خریداری کتاب از نویسندگان توسط کتابخانه‌ها توسط وزارتخانه تصویب شد، اما به اجرا درنیامد و مشکلات مالی مانع از آن شد که من دست به قلم ببرم و کتاب جدیدی را تالیف کنم.

کتاب «برودپیک؛ رویای صعود» سال 1389 از سوی نشر بامداد کتاب به قلم محمدحسن نجاریان منتشر شد./
تاریخ: 1392/12/3
کلمات کلیدی:
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: