برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتشار «راهنمای مربیان حرفه‌ای بوکس آبیا»

کتاب «راهنمای مربیان حرفه‌ای بوکس آبیا» را محمدرضا ملایی ترجمه کرده است. این اثر تا 20 اسفند از سوی نشر علم و حرکت منتشر خواهد شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب ویژه مربیان، داوران، مدرسان ورزش بوکس آماتور و بوکسورهای جوان ترجمه شده است.

کتاب «راهنمای مربیان حرفه‌ای بوکس آبیا» یک اثر مکتوب 46 صفحه‌ای است و به مخاطبان خویش می‌اوزد که روش‌های بوکس حرفه‌ای چونه است.

مربیان، مشتزنان و دست‌اندرکاران ورزش بکس، مخابان این کتاب را تشکیل می‌دهند. 

اوایل سال 92 نیز کتاب «راهنمای جامع آموزش بوکس» به همت کمیسیون مربیان «آیبا» ویژه مدرسان و مربیان ورزش بوکس آماتور از سوی نشر علم و حرکت روانه بازار نشر شد که تفاوتش با کتاب جدید این است که کتاب «راهنمای مربیان حرفه‌ای بوکس آبیا» همان‌گونه که از نامش پیداست، ویژه مشتزنان حرفه‌ای تدوین و ترجمه شده است.

ملایی پیش از این چند عنوان کتاب تخصصی حوزه بوکس را ترجمه و تالیف کرده است. از جمله این آثار می‌توان به کتاب «راهنمای جامع آموزش بوکس» اشاره کرد. کتاب «راهنمای جامع آموزش بوکس» در شش فصل با عنوان‌های مربیان، آموزش، مسابقه، جنبه‌های اضافه شده، تکنیک‌های پیشرفته و اختصاصی کردن تمرینات می‌پردازد.

همچنین کتاب «آموزش تمرین با گلابی بوکس؛ از مبتدی تا پیشرفته» به قلم ملایی از سوی نشر آونگ راهی بازار کتاب‌های ورزشی شده است.

اثر حاضر نخستین‌ کتاب آموزش و تمرین با گلابی بوکس در سطح آسیاست و در چهار فصل به موضوعاتی مانند مختصری از تاریخچه گلابی بوکس، اجزا و قسمت‌های گلابی بوکس، روش‌ها و ضربه‌های پی‌درپی و سطوح مهارتی می‌پردازد.

«راهنمای جامع پزشک رینگ بوکس آیبا» نیز از دیگر آثار ملایی محسوب می‌شود. این اثر که به همت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران راهی باز نشر ایران شده است، علاوه بر بوکسورهای ایران برای تمامی ورزشکاران و مربیان ورزش‌های رزمی نیز کاربرد دارد.
تاریخ: 1392/12/12
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: