برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«اوقات فراغت» تجدید چاپ شد

چاپ دوم کتاب «اوقات فراغت» از سوی انتشارات ورزش منتشر شده است.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مطالب این کتاب در شش فصل گوناگون گردآوری شده است.
 
«‌فراغت و تفریح، تعاریف و مفاهیم»، «تاریخچه فراغت و تفریح»، «اوقات فراغت و تفریح در اسلام»، «بررسی دیدگاه‌ها و نظریات در خصوص فراغت»، «کارکردهای اوقات فراغت و تفریح» و «اوقات فراغت و فعالیت‌های جسمانی» از جمله مباحث این کتاب محسوب می شوند. 

در بخشی از این کتاب این‌گونه به تعریف فراغت پرداخته شده است: «فراغت در لغت به معنای آسودگی و آسایش است و معمولا در مقابل اشتغالات و درگیری‌ها روزمره که موجب خستگی می‌شود، به کار می‌رود. فراغت از دیدگاه فعالیت، عبارت است از بازی‌ها، ورزش‌ها، کار فرهنگی، کنش‌های اجتماعی و فعالیتی که ظاهرا شبیه کار است، ولی کار نیست.» 

به عقیده نویسندگان این کتاب، «فراغت شامل فعالیت‌ها و تجربه‌های خودجوشی است که در زمان آزاد اتفاق می‌افتد و به لحاظ روان‌شناختی خاطرات خوبی را برای فرد تداعی می‌کند و به طور بالقوه، دامنه وسیعی از مشارکت‌ها را در بر می‌گیرد که موقعیت‌هایی را برای تفریح، رشد شخصیتی و کمک به دیگران محیا می‌کند.» 

چاپ دوم کتاب «اوقات فراغت» اثر دکتر حسین پورسلطانی زرندی و آزاده غیبی‌زاد از سوی نشر ورزش با شمارگان 1000 نسخه، در 160 صفحه بو به بهای 95 هزار ریال منتشر شده است./
تاریخ: 1392/12/14
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: