برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتشار کتابی کاربردی برای مربیان فوتبال

چاپ نخست کتاب «تمرینات کاربردی فوتبال» اثر «جوزف ای.‌ لاکس باچر» با ترجمه کیوان مرادیان روانه بازار کتاب ایران شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «تمرینات کاربردی فوتبال» کتابی است که داشتن آن می‌تواند برای هر مربی فوتبال یک ضرورت به حساب بیاید، زیرا خلق یک فضا و محیط تمرینی که باعث شود بازیکنان ضمن یادگیری، از تمرین هم لذت ببرند. برای مربی، توسعه جنبه‌های تاکتیکی و تکنیکی بازی فوتبال به ویژه برای بازیکنان جوان حیاتی است و می‌تواند سبب موفقیت آن‌ها شود.

این کتاب به شکل بسیار ساده و کارآمد طراحی شده است. «لاکس باچر» اطلاعات ارزشمندی را درباره برنامه‌ریزی موثر جلسات تمرینی در این کتاب ارایه داده و آن را با فعالیت‌های مشابه بازی‌های متناسب با سن ترکیب کرده است که موجب توسعه جنبه‌های تکنیکی و تاکتیکی و بدنی بازیکنان جوان می‌شود.

در این کتاب همچنین بازی‌ها به روشنی توضیح داده شده و با شکل‌ها و عکس‌های جذاب همراه شده‌اند تا به شما کمک کنند آن‌هایی را که بیشترین مزیت را برای بازیکنان‌تان دارند، انتخاب کنید.

این کتاب روی بازی برای آموزش فوتبال تاکید دارد. در بخشی از این اثر آمده است:«فوتبال یک بازی مستمر است که در آن هیچ زمانی برای وقفه(تایم‌اوت) وجود ندارد و نیاز به این دارد که بازیکنان تصمیمات بسیاری را در یک زمان گرفته و آن را اجرا کنند. بنابراین بهترین روش برای ماهر شدن بازیکنان در فوتبال این است که به فعالیت‌هایی بپردازند که مشابه بازی باشد و به عبارت دیگر بازیکنان جوان بازی فوتبال را با بازی فوتبال بهتر یاد می‌گیرند.»

چاپ نخست کتاب «تمرینات کاربردی فوتبال» از سوی نشر ورزش با بهای 150 هزار ریال منتشر شده است.
تاریخ: 1392/12/23
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: