برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آموزش کوهنوردی به 9 تا 90 ساله‌ها

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات ورزش کتاب «کوهیار را به چاپ رسانده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «کوهیار؛آموزش کوه‌نوردی به نوآموزان کوهنورد ۹ تا۹۰ ساله» اثر حسن لطفی است که از سوی نشر ورزش منتشر شده است.

این اثر به بررسی کوهنوردی این‌گونه پرداخته است: فراگرفتن دانش تکنیکی، شناخت مسیرهای صعود به قله، پیشگیری از وقوع خطرات و مشکلات احتمالی و روش‌های مقابله با آن‌ها، رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل ویژه کوه‌نوردی، از اصول مهمی است که سبب می‌شود کوهنوردان از این ورزش مفرح و دلپذیر لذت کافی را ببرند.

کتاب حاضر حاوی نکات و مواردی است که یک نوآموز کوهنورد با فراگرفتن و عمل به آن، هم از ورزش مفرح و لذت بخش کوه‌نوردی بهره برده و هم درس‌های بسیاری همانند صبر، استقامت، تقویت روحیه تلاش و پشتکار، خودسازی و نبرد با سستی‌ها را در عرصه زندگی می‌آموزد.

مطالب کتاب «کوهیار» ساده و روان بیان شده است، به گونه‌ای که نوآموزان کوه‌نورد 9 تا 90 ساله می‌توانند از آن بهره برده و نکات مورد نیاز برای کوه‌پیمایی را بیاموزند.

این کتاب دارای سیزده فصل گوناگون است که از عناوین آن می‌توان «آنچه باید نوآموزان کوهنورد بدانند»، «ارتفاع، سرما و گرما در کوهستان»، «اتراق و چادرزنی در کوهستان»، «کوه‌نوردی را چگونه آغاز کنیم؟»، «خطرات کوهستان» و «بهداشت فردی، اجتماعی و محیط» را نام برد.

نشر ورزش کتاب «کوهیار؛ آموزش کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی» اثر حسن لطفی را در 264 صفحه با قیمت 150هزار ریال روانه بازار کتاب ورزشی کرده است._

تاریخ: 1393/1/1
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: