برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست تیم فوتسال بانوان آمل اعلام کرد تیم‌داری آملی‌ها در لیگ دسته یک فوتسال بانوان

سرپرست تیم فوتسال بانوان شهدای کلاکسر آمل از تیم‌داری این شهرستان برای حضور در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور خبر داد.

 

خدیجه پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور از 24 بهمن ماه امسال کار خود را آغاز می‌کند، اظهار کرد: در فصل جدید این دوره از مسابقات 21 تیم شرکت دارند که در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی دسته‌بندی شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت دوره‌ای و متمرکز پیگیری می‌شود، تصریح کرد: دور نخست رقابت‌ها که بازی‌های مرحله رفت را شامل می‌شود در شهرستان یاسوج برگزار می‌شود.

سرپرست تیم فوتسال بانوان شهدای کلاکسر آمل گفت: این تیم به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در مسابقات با ورزش تهران، فدک یاسوج، پرسپولیس مشهد و شهدای تبریز هم‌گروه است.

پهلوان با اعلام اینکه دو نماینده دیگر مازندران از شهرهای بابل و چالوس در گروه سوم لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور جای دارند، بیان کرد: در این گروه تیم فوتسال بانوان بابل میزبان دور نخست است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به مدت پنج روز پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تیم ما سال گذشته در گروه سوم لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور سوم شد و توانستیم سهمیه خود در این مسابقات را حفظ کنیم.

پهلوان با بیان اینکه در سال‌جاری تیم بومی و جوان را وارد میدان می‌کنیم، گفت: برای حضوری قدرتمند در این مسابقات نیاز به حامیان مالی و اسپانسر داریم که به دنبال این مهم هستیم.

انتهای پیام/86012/ر20

 


 

تاریخ: 1393/11/21
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: