برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خدیجه آزادپور: با تمام توان در گوانگجو به میدان خواهم رفت

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا " : بانوی سانداکار تیم ملی کشورمان در وزن 60- کیلوگرم در خصوص رقابتهای آسیایی گوانگجو و تجربه اولین حضور در این رقابتها گفت: باید تمام اندوخته های خود را در طول 7 ماهی که در اردوهای آمادگی داخلی و برون مرزی بودیم را به کار ببندم تا بهترین نتیجه را در این رقابتها کسب کنم.

به گزارش خبرگزاری زنان ، "خدیجه آزادپور" در این باره اظهار داشت: گوانگجو برای رزمی کاران میدان بسیار سخت و مهمی است چرا که هنرهای رزمی از آن کشورهای شرق آسیایی است مخصوصا در رشته ووشو که  بهترین های این رشته درکشور چین حضور دارند و با این شرایط کار ما نیز برای کسب مدال در این میدان سخت بسیار مشکل تر خواهد شد.

وی ادامه داد: با شناخت 100 درصدی که در اردوی 3 هفته ای چین از حریفان خود کسب کردیم بسیاری از نکته های مبهم در حین انجام بازی از سوی سرمربی چینی برای ما روشن شد و با وضعیت جسمی و روحی که دارم به کسب مدال نیز در این رقابتهای امیدوار هستم هر چند که قرعه کشی نیز به دستیابی راحتر به مدال نقش خواهد داشت.

آزاد پور تصریح کرد: البته حضور در مسابقات بین المللی جام قفقاز در ترکیه نیز برای کسب تجربه بیشتر موثر بود هر چند که در اردوهای داخلی و بازی با ملی پوشان رقابتهای جهانی جوانان سنگاپور به عنوان حریفان تمرینی برای ما بی تاثیر نبود و با این روال امیدوارم بتوانم در رقابتهای گوانگجو تمام اندوخته های خود را به خوبی در مصاف با حریفان پیاده کنم.

ملی پوش وزن 60- کیلوگرم در خاتمه افزود: تیم 2 نفره ساندای بانوان در رقابتهای گوانگجوی چین برای کسب تجربه به میدان نمی رود و باید تلاش کنیم با کسب بهترین نشان پاسخ زحمات و حمایتهای کادر فنی و رئیس فدراسیون را بدهیم.

کد خبر : 89081602

تاریخ: 1389/8/16
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: