برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در مسابقات قهرماني نوجوانان دختر ايران؛ بانوان شمشيرباز اردبيل افتخارآفرين شدند

خبرگزاري بین المللی زنان "ایونا" : در مسابقات قهرماني نوجوانان دختر ايران بانوان شمشيرباز اردبيل يك‌بار ديگر قدرت نمايي كرد، كردند.

به گزارش خبرگزاری زنان و به نقل از روابط عمومي هيئت شمشيربازي استان اردبيل مسابقات شمشيربازي قهرماني نوجوانان دختر كشور با قدرت‌نمايي دو اپه‌ايست اردبيلي همراه بود.
تيم‌هاي دختران نوجوان اردبيلي كه با تركيب كامل و براي اولين‌بار در هر سه اسلحه در مسابقات كشوري حضور پيدا كرده بودند، در اسلحه اپه شگفتي‌ساز شدند و دو اپه‌ايست نوجوان اردبيلي به نام‌هاي سونيا بي‌نظير و آرزو قاره‌گوشي با حضور در جمع چهار نفر برتر كشور، سبب تحسين و حيرت كارشناسان فدراسيون شمشيربازي كشور شدند.
سونيا بي‌نظير قهرمان اپه بانوان استان اردبيل كه سال قبل هم در جمع پنج بازيكن برتر جوانان كشور در المپياد ايرانيان قرار گرفته بود، امسال با اقتدار تا بازي فينال نوجوانان پيش رفت و در بازي فينال برابر حريف قدر و ملي‌پوش خود از اروميه تن به شكست داد و مقام نايب قهرماني و مدال نقره مسابقات را به خود اختصاص داد.
آرزو قاره گوشي بازيكن اهل شهرستان نير شمشيرباز استان اردبيل هم كه با بازي‌هاي عالي خود تا مرحله نيمه نهايي بالا آمده بود، پس از شكست برابر بازيكن اروميه‌اي در سكوي سوم كشور قرار گرفت و مدال برنز را به خود اختصاص داد.
لازم به ذكر است اين مسابقات كه از تاريخ 12 آبان‌ماه در سالن شهيد كلاهدوز مجموعه ورزشي شهيد شيرودي تهران در جريان بود، روز جمعه 14 آبان‌ماه به پايان رسيد.
مسابقات جوانان از 18 تا 21 آبان‌ ماه در همين سالن برگزار مي‌شود.

کدخبر : 89081610

تاریخ: 1389/8/16
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: