برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ورزشکار عفیفه ایرانی ؛ زن ورزشکار ایرانی از دست دادن با مرد نامحرم خودداری کرد

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا" : ورزشکار برنزی زن ایرانی در رشته ووشو در هنگام پخش مدال از دست دادن به یک مقام مرد در این مسابقات خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری زنان ، هنگام پخش مدال وزن 52 کیلوگرم بخش ساندا رقابت های ووشو « الهه منصوریان » که مقام برنز را برای کشورمان به ارمغان آورد وی از دست دادن با یکی از مقامات این رقابت ها خودداری و از وی عذرخواهی کرد. بعضی رسانه های داخلی این صحنه را حذف کردند!

الهه منصوریان نخستین مدال آور تاریخ ووشوی بانوان ایران در ادوار بازی های آسیایی لقب گرفت. وی پیش از این، وعده کسب اولین مدال ووشو زنان ایران را داده بود.
امروز چهارشنبه در روز باشکوه ایران در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی گوانگ ژو در رشته ووشو «خدیجه آزادپور» و «محسن سیفی» به مقام طلا و «حمید رضا قلی پور» نقره و «سجاد عباسی» و «الهه منصوریان» برنز گرفتند.
در تکواندو کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا توسط «علیرضا نصرآزادانی» و «یوسف کرمی» و صاحب یک مدال برنز توسط «سارا خوش جمال فکری» شد. همچنین «مهدی سهرابی» در دوچرخه سواری به نشان برنز رسید و ملی پوشان تیراندازی هم به 2 مدال نقره و برنز دست یافتند که رتبه ایران در جدول بازی ها را به کلی دگرگون خواهد کرد و به احتمال فراوان در پایان روز پنجم تا مقام ششم جدول بالا خواهد برد.

کد خبر : 89082703

تاریخ: 1389/8/29
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: