برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پیام سعیدلو برای اولین زن طلایی ایران

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا" : معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني کسب اولين مدال طلاي تاريخ ورزش بانوان توسط خديجه آزاد پور را تبريک گفت.

به گزارش خبرگزاری زنان ، در اين پيام آمده است: در روز فرخنده و مبارک عيد سعيد قربان فرزندان دلاور ايران اسلامي امروز در عرصه بازي هاي آسيايي جولان دادند و پس از دو طلاي نصر آزاداني و يوسف کرمي براي نخستين بار شاهد کسب اولين مدال طلا توسط بانوان ورزشکار کشورمان هستيم.

بدون شک کسب مدال طلاي ووشو توسط خديجه آزاد پور بانوي دلاور ايران اسلامي که براي اولين بار در تاريخ ورزش بانوان ايران اسلامي به دست آمد حاصل نگاه ويژه دولت جمهوري اسلامي ايران به همه ابعاد زندگي زنان در کشورمان است و بايد اين رشد و بالندگي ورزش بانوان را ارج نهاد.

در ادامه پيام سعيدلو آمده است: در روزي که مردم عزيزمان جشن عيد سعيد قربان را بر پاي داشته اند در گوانگژو هم فرزندان شايسته و دلاور ملت ايران با رشادت و با تلاشي مضاعف از نام ايران اسلامي به خوبي دفاع مي کنند و اينبار خانم خديجه آزاد پور با کسب اولين مدال طلاي تاريخ ورزش بانوان نام خود را در ورزش بانوان جاودانه کرد.

اينجانب اين پيروزي غروزانگيز را به همه مردم عزيز کشورمان و به جامعه ورزش به خصوص ورزش بانوان تبريک مي گويم و اميدوارم که طلاي خانم آزاد پور آغاز فصل نويني در ورزش زنان ايران اسلامي باشد.

کد خبر : 89082704

تاریخ: 1389/8/29
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: