برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

كيانوش رستمي: آسيب ديدگي من مانع كسب مدال در گوانگجو شد

ورزش. داخلي. وزنه برداري
كرمانشاه - وزنه بردار دسته ‪ ۸۵‬كيلوگرم تيم ملي كشورمان آسيب ديدگي از ناحيه آرنج دست راست را مهمترين عامل دور ماندنش از كسب مدال در بازيهاي آسيايي گوانگجو اعلام كرد.

كيانوش رستمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، در خصوص سطح رقابتهاي وزنه برداري ‪ ۲۰۱۰‬گوانگجو اظهار داشت: اين مسابقات در تمامي وزن‌ها بخصوص ‪ ۸۵‬كيلوگرم در سطح بالايي برگزار شد و تمامي حريفان با آمادگي كامل در آن حضور يافته بودند.

وي با بيان اينكه در طول مسابقات از آسيب ديدگي كه در مسابقات جهاني تركيه نصيبش شده بود، رنج مي‌برد، افزود: همين آسيب ديدگي باعث شد تا آن گونه كه بايد نتوانم وزنه بزنم و در نهايت نيز از كسب مدال باز ماندم.

رستمي يادآور شد: در حالي در يك ضرب ‪ ۱۶۵‬كيلو و در دو ضرب ‪ ۲۰۰‬كيلو را بالاي سر بردم كه مي‌توانستم وزنه ‪ ۲۰۵‬كيلوگرمي را نيز مهار كنم اما ترس از تشديد مصدوميت باعث شد تا از خير بلند كردن اين وزنه و كسب مدال گوانگجو بگذرم.

وزنه بردار كرمانشاهي تيم ملي خاطرنشان ساخت: زماني كه در حال بلند كردن وزنه ‪ ۲۰۵‬كيلوگرمي بودم فشار زيادي به آرنج دستم وارد شد و به خاطر بدتر نشدن وضعيت دستم ترجيح دادم وزنه را بلند نكنم ولي در كل توان مهار اين وزنه را داشتم.

وي با بيان اينكه اگر در دسته ‪ ۷۷‬كيلوگرم وزنه مي‌زدم مي‌توانستم حتي مدال طلا را نيز كسب كنم آسيب ديدگي را عامل انتقال خود به دسته ‪۸۵‬ كيلوگرم عنوان كرد.

رستمي در ادامه با دفاع از عملكرد تيم ملي وزنه برداري كشورمان در مسابقات آسيايي گوانگجو نتايج كسب شده توسط ملي پوشان در اوزان مختلف را مناسب ارزيابي كرد.

وي در پايان شركت در مسابقات جهاني جوانان و بزرگسالان و همچنين حضور در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۱۲‬لندن را از جمله برنامه‌هاي آتي خود اعلام كرد.








تاریخ: 1389/9/3
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: