برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

استقلال با تدبیر مظلومی می‌تواند برنده جام حذفی شود فتح‌الله‌زاده: اگر فیرپلی رعایت شود برای ریاست فدراسیون می‌آیم/ تار و پود پورحیدری استقلالی است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: چنانچه در دور جدید انتخابات فدراسیون فوتبال انصاف رعایت شود، بنده برای ریاست شرکت خواهم کرد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، راجع به آخرین وضعیت منصور پورحیدری و شایعه حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد که در زیر اظهاراتش را می‌خوانید:

فارس: به عنوان کسی که سالها در کنار پورحیدری بودید از آخرین شرایط وی خبر دارید؟

بله، بنده با حضور در بیمارستان ایران مهر بر بالین این اسطوره خوب و دوست داشتنی استقلال حاضر شدم و از او عیادت کردم. از همه مردم به ویژه علاقمندان به استقلال عاجزانه می‌خواهم که برای سلامتی این مرد بزرگ فوتبال کشورمان دعا کنند. وقتی بر بالینش رفتم منصور خان شرایط خوبی نداشت اما پس از آنکه متوجه حضورم شد وی نسبت به بنده واکنش نشان داد که این واکنش نشان از دوستی دیرینه‌ام با پورحیدری دارد.

فارس: چه خاطراتی از پورحیدری دارید؟

من یادم نمی‌آید که در استقلال بوده باشم و منصور پورحیدری در کنارم نباشد. همیشه در هر پستی که در استقلال داشتم منصور خان کنارم بوده؛ به عنوان مربی، سرپرست، مدیر فنی و ... واقعا او مرد باصفایی است. نزدیک به 30 سال است که با هم کار کردیم و از گل نازک تر به همدیگر نگفتیم. او خیلی صبور است.  در مورد یک ویژگی مثبت پورحیدری بنده قسم می‌خورم که تا به حال یک بار هم غیبت از او نشنیدم و در این فوتبالی که بلبشو است نشنیدم که پشت سر کسی صحبتی کند.

فارس: علاوه بر استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها نیز در سه روز اخیر نشان دادند که به پورحیدری علاقمند هستند. نظرتان در این زمینه چیست؟

بله برخی شخصیت‌ها در فوتبال دو سویه هستند یعنی آنقدر شخصیت خوبی دارند که هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها دوستشان دارند و رابطه خوبی با آنها دارند. پورحیدری نیز از همین دسته از شخصیت‌هاست. من خودم احترام خاصی برای او قائلم و به همین دلیل از همه مردم عاجزانه خواهش می‌کنم که برای سلامتی‌اش دعا کنید.

فارس: 30 سال با او کار کرده‌اید و قبول دارید که پورحیدری واقعا یک استقلالی‌ تمام عیار است؟

صد در صد من یک جمله در مورد پورحیدری می‌گویم که تار و پود این مرد استقلال است.

فارس: شرایط حضورتان در انتخابات فدراسیون و فوتبال به کجا رسیده است؟

هنوز در حال بررسی هستیم. اگر شرایط مساعد باشد و آزار و اذیتی از طرف برخی‌ها به ما نرسد دوست دارم که تجارب گرانبهایی که در مدیریت استقلال به دست آورده‌ام را این بار در فدراسیون فوتبال ایران پیاده کنم و در خدمت فوتبال ملی کشورم بگذارم.

فارس: منظورتان از آزار و  اذیت‌ برخی‌ها چیست؟

ببینید مردم از باند بازی‌ها و جناح بندی‌ها خسته شده‌اند و این موضوع حتی اهالی فوتبال را هم خسته کرده است منظورم این است که اگر فضای آزاد وجود داشته باشد و فیر پلی و یا همان بازی جوانمردانه بدون باند بازی ارائه شود شرکت می‌کنم. شما ببینید بنده زمانی که در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بودم نیز همیشه از همه افراد به صورت یکسان حمایت کردم. یک زمانی بود هر قشر و جناحی که به دنبال فتوت و جوانمردی بودند به سراغ ورزش می‌آمدند حالا هم دوست داریم چنین فضایی در ورزش کشور حاکم شود.

فارس: در چه پستی برای انتخابات فدراسیون فوتبال می‌خواهید ثبت نام کنید؟

هدف اولم ثبت نام برای ریاست فدراسیون است. برای یک بار هم که شده می‌خواهم در این پست شانس خودم را آزمایش کنم و دوباره تاکید می‌کنم که بنده اگر رئیس شوم می‌توانم تجارب گرانبهایی را که در استقلال داشتم به فدراسیون فوتبال انتقال داده و با کمک کارشناسان و اهالی فوتبال یک فدراسیون خوب و منسجم را ایجاد کنم.

فارس: آقای فتح الله زاده استقلال پس فردا بازی مهمی در جام حذفی باید مقابل تراکتورسازی برگزار کند آیا استقلال شانس صعود را دارد؟

بله بنده پس از تماشای مسابقه استقلال مقابل صبای قم که 10 نفره شد و توانست تیم قدرتمند دایی را شکست بدهد به آینده‌اش امیدوار شدم.

فارس: پس معتقدید سه شنبه مظلومی مقابل تیم قلعه نویی پیروز خواهد شد؟

بله، استقلال فردا می‌تواند در تبریز برنده شود و این شانس را دارد که به روزهای بهتری دست یابد.

فارس: شما سال‌ها در استقلال بودید و در هر مسابقه استقلال تماشاگران متعددی به ورزشگاه می‌آمدند. این روزها برای استقلال صدرنشین نیز تماشاگر نمی‌آید چرا؟

بله متاسفانه ما شاهد کاهش شدید تماشاگران هستیم ولی همه مدیران، مسئولان و اصحاب رسانه باید دست به دست هم بدهند تا دوباره علاقمند به فوتبال را با این رشته ورزشی آشتی دهند.  استقلال خوب بازی می‌کند و اگر هوادار می‌خواهد تیمش آسیب نبیند و چنانچه دنبال قهرمانی هستند باید به ورزشگاه‌ها بیایند و استقلال را حمایت کنند.

تاریخ: 1394/9/29
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: