برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

به قهرمان نیم فصل چیزی نمی‌دهند،تمرکزمان روی آخر فصل است انصاری:گلم به پرسپولیس باعث محبوبیتم بین استقلالی‌ها شد/از طرف آذری‌ها از پورحیدری عذر می‌خواهم

هافبک -مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:گلی که به پرسپولیس زدم باعث شد بین هواداران محبوبیت زیادی پیدا کنم و سعی می‌کنم در دور برگشت هم به این تیم گل بزنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، جابر انصاری یکی از چهره‌های مهم و تاثیرگذار تیم استقلال در فصل جاری بوده است. این بازیکن با وجود اینکه 29 سال سن دارد اما یکی از دونده‌ترین بازیکنان تیم استقلال در فصل اخیر محسوب شده و حتی موفق شده در مسابقات جام حذفی و لیگ 5 گل پیاپی بزند. هرچند گل انصاری به پرسپولیس این بازیکن را نزد هواداران استقلال محبوب کرده است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مسائل مختلف از جمله دیدار استقلال و تراکتورسازی و صعود آبی‌پوشان به فینال جام حذفی گفت‌وگویی را با انصاری انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی خیلی مهمی را بردید و به قولی در تبریز شاهکار کردید؟

درست است، پیروزی در تبریز خیلی ارزش داشت چون امیر قلعه نویی دو بازی پشت سر هم هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفته بود و این کار را برای ما سخت کرده بود. ما از ابتدای فصل انگیزه داشتیم که در جام حذفی قهرمان شویم و در لیگ بتوانیم سهمیه بگیریم.

فارس: معمولا بازیکنانی که به استقلال و پرسپولیس می‌آیند کمی طول می‌کشد تا در ترکیب دو تیم جا بیفتند اما تو زود جای خود را پیدا کردی؟

خوشحالم که در سال اول حضورم در استقلال توانستم خوب کار کنم البته هنوز همه چیز تمام نشده و تازه نیم فصل را پشت سر گذاشتیم اما قبول دارم که بازی در استقلال و پرسپولیس بسیار سخت است و من مطمئن هستم باید بهتر از این ظاهر شوم تا مردم هم از من راضی باشند.

فارس: فرق استقلال و تیم‌های دیگر را در چه دیدی؟

استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و همان طور که گفتم بازی کردن و جا افتادن در این تیم خیلی سخت است. باید خیلی خوب بازی کنیم و تمام توانت را بگذاری تا مردم از تو راضی باشند. خدا را شکر اول فصل خیلی خوب بازی می‌کردم و جا دارد در این بین از مهدی رحمتی، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده تشکر کنم که به تازه واردها و بخصوص بازیکنان جوان خیلی خوب روحیه دادند.

 

فارس: دقیقا چند سالت است و متولد کجا هستی؟

من 29 سال سن دارم و اصالتا آذری هستم.

فارس: تو که آذری هستی شعارهای هواداران تبریزی علیه منصور پورحیدری برایت عجیب نبود؟

اول از همه باید بگویم که من از مردم تبریز تشکر می‌کنم چون سالها در شهرداری و گسترش فولاد بازی کردم و آن‌ها خیلی من را حمایت کردند. در بازی با تراکتورسازی هم هنگامی که موقع گرم کردن وارد زمین شدیم خیلی ناراحت شدم چون اصلا باورم نمی‌شد تماشاگران آن شعارها را بدهند. همان طور که گفتم سالها در تبریز بودم ولی چنین چیزی ندیدم ولی در روز بازی شعارهایی علیه آقای پورحیدری داده شد که به شخصه خودم از طرف مردم تبریز و آذری زبان‌ها از منصور خان و خانواده‌اش عذرخواهی می‌کنم. پورحیدری نه تنها بزرگ فوتبال بلکه یکی از افراد شناخته شده مملکت و احترامش برای همه واجب است.

فارس: ظاهرا به خاطر پورحیدری هم قسم شده بودید تراکتور را ببرید.

دقیقا همین طور است. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم و آن‌را به منصور خان هدیه کنیم. او بعد از بازی پیامی به ما داده بود و از بازیکنان تشکر کرده بود. حتی می‌دانم که پزشکان بیمارستان به آقای پورحیدری گفته بودند بازی ساعت 5 آغاز می‌شود و وقتی برای او تلویزیون را روشن کردند بازی تمام شده بود و به او گفته بودند که استقلال دو بر یک برنده شده است. واقعا بچه‌های تیم به خاطر آقای پورحیدری خوشحال بودند و بعد از بازی همه در مورد این موضوع صحبت می‌کردند.

فارس: به نظر می‌رسد جابر انصاری با گلی که در دربی زده در بین طرفداران جای خودش را باز کرده است. خودت چه فکر می‌کنی؟

می‌دانستم که دربی با بازی‌های دیگر فرق می‌کند. من هم می‌دانم که با آن گل محبوبیتم دو سه برابر شد و آن بازی یک مسابقه ویژه است که باید حتما برنده بیرون بیایی. خدا را شکر با تلاش و دعای خیلی‌ها که پشت سرم بود گل زدم ولی حیف شد که نتوانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. امیدوارم در دور برگشت بتوانم باز هم به پرسپولیس گل بزنم.

 

فارس: در حال حاضر پست دلخواه تو کدام منطقه است؟

من هم در گوش چپ و هم در گوش راست بازی کردم و در سایپا و گسترش فولاد هم مهاجم نوک بودم اما این جا هم استقلال است و کادر فنی از من خواسته در هافبک و یا بعضی مواقع پشت مهاجمین بازی کنم و تمام تلاشم را هم برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.

فارس: استقلال قهرمان نیم فصل نشد و خیلی از بازیکنان اعلام کردند این موضوع مهم نیست. نظر تو چیست؟

ما تمام تمرکزمان برای آخر فصل است و به قهرمان نیم فصل چیزی نمی‌دهند. تیم‌هایی بوده‌اند که ابتدای فصل در رده بالای جدول حضور داشتند ولی در نیم فصل دوم پایین آمدند. ما هم فعلا فینالیست جام حذفی شده‌ایم و تمام انگیزه‌مان این است که در لیگ هم موفق باشیم.

فارس: یعنی حالا که به فینال جام حذفی رفتید واقعا لیگ برای شما مهم است؟

صد در صد. از ابتدای لیگ برنامه‌ریزی ما این بود که می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم و از سوی دیگر در لیگ هم می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم،شما هم می‌دانید بازی‌ها فشرده است و چهار روز یک بار برگزار می‌شود ولی ان‌شاءالله هم قسم شده‌ایم که در لیگ هم بهترین نتیجه را بگیریم.

فارس: پوشیدن پیراهن شماره 11 استقلال دلیل خاصی داشت یا اینکه این شماره خالی بود تا آن‌را پوشیدی؟

من از زمانی که در تیم‌های پایه بازی می‌کردم شماره 11 را می‌پوشیدم البته در فجر سپاسی شماره 7 می‌پوشیدم چون فرهاد مجیدی را خیلی دوست دارم. جا دارد از منصور خان پورحیدری هم تشکر کنم که وقتی از او پیراهن شماره 11 را خواستم بلافاصله با این موضوع موافقت کرد.

فارس: الگوی فوتبالی‌ات در ایران و خارج چه کسانی هستند؟

من سبک بازی رسول خطیبی و آقا فرهاد (مجیدی) را خیلی دوست دارم و در خارج هم بازی‌های دروگبا را می‌پسندم.

فارس: دو روز پیش خبری مبنی بر اینکه مهدی رحمتی مصدوم شده و احتمالا دو بازی آینده استقلال را از دست می‌دهد منتشر شد. این موضوع تاثیری در کار تیمی شما ندارد.

رحمتی بازیکن بسیار تاثیرگذاری است که هم در داخل و هم در بیرون تیم رابطه دوستانه‌ای با بازیکنان برقرار کرده است از طرفی دیگر آرش برهانی، خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده و وحید طالب‌لو حواسشان به همه بازیکنان است. من روز گذشته کلینیک بودم و وقتی با رحمتی صحبت می‌کردم او خودش می‌گفت یکشنبه بازی می‌کند! البته اگر پزشکان اجازه دهند. در هر صورت او روحیه تیم ما است ولی مطمئنم اگر نباشد وحید طالب‌لو هم سال‌ها در استقلال بوده و او هم می‌تواند به ما کمک کند.

فارس: صحبت خاصی باقی مانده؟

جا دارد از هواداران تیم استقلال تشکر کنم چون در این مدت خیلی از من حمایت کردند، من هم دوست دارم با بازی‌های خوبم در استقلال پاسخ محبت‌‌های آنها را بدهم.

تاریخ: 1394/10/4
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: