برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رویای پدیده پاراتیراندازی در قلب پاریس

تهران- ایرنا- نسرین شاهی دارنده مدال طلای پاراتیراندازی مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: هدفم کسب موفقیت در پارالمپیک بوده و برای رسیدن به این ...

به گزارش ایرنا، نسرین شاهی در مسابقات جهانی کره جنوبی که نخستین آوردگاه بین المللی او بود موفق شد بالاتر از ساره جوانمردی به مدال طلا برسد. قرار گرفتن شاهی در سکوی نخست در حالی بود که جوانمردی در تپانچه بادی رکوردار جهان و پارالمپیک به شمار می رود و در مسابقات مختلف شانس نخست سکوی قهرمانی است.

شاهی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هدفم کسب مدال طلای پارالمپیک است اظهار داشت: از سال ۱۳۹۶ در رشته پاراتیراندازی فعالیت دارم و در یکسال گذشته نیز به تیم ملی دعوت شدم. پیشرفتم در تیم ملی در حدود ۷۰ درصد بوده و به دنبال افزایش آن به صددرصد هستم تا بتوانم به هدف نهایی خود که مدال طلای پارالمپیک است برسم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وی رقیب جدی ساره جوانمردی است؟ گفت: نه اینگونه نیست خانم جوانمردی افتخارات زیادی کسب کردند و من هم تیمی وی هستم. از تمرین در کنار ملکه تپانچه جهان لذت می برم و این یک افتخار بزرگی است. تمام تلاش من و سایر اعضای تیم کسب افتخار برای ایران اسلامی است و در این نهایت تلاش خود را انجام خواهم داد.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کره جنوبی با اشاره به رکوردهای خود و فاصله این رکوردها تا تا نفرات برتر جهان نیز افزود: به رکورد رقیبان جهانی توجهی ندارم زیرا من باید با تلاش به بهترین رکورد برسم. تا کنون رکوردهای جهانی را نگاه نکردم اما بهترین رکورد خودم ۵۶۵ است و امیدوارم با ارتقای آن به مدال پارالمپیک برسم.

شاهی با اشاره به بازدید سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم پاراتیراندازی گفت: خواسته من از وزارت ورزش این است که بیشتر به ورزش های پارالمپیکی توجه کنند این ورزشکاران افتخارات زیادی کسب کردند و باید این افتخارات دیده شود. دیده شدن افتخارآفرینی این ورزشکاران موجب خواهد شد تا دید مردم نسبت به معلولان تغییر کند.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/7
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: