برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

صادقیان: به سختی مدال مسابقات جهانی تیراندازی را کسب کردم

تهران- ایرنا- دارنده مدال برنز مسابقات تیراندازی جوانان جهان مصر گفت: همزمان با مسابقات جوانان، مسابقات بزرگسالان و نخستین دوره توزیع سهمیه ...

به گزارش ایرنا، آرمینا صادقیان در مورد کسب مدال برنز در ماده ۵۰ متر (سه وضعیت) اظهار داشت: عضو تیم ملی تفنگ هستم ولی حالا به صورت استثنا در رده جوانان شرکت کردم اما رقابت سختی در این رده داشتم.  

وی در ادامه افزود: ما مثل سایر کشورها فشنگ برای تمرین نداریم و بیشتر تمرینات به صورت خشک هستند اما با هدایت مناسب کادرفنی توانستیم نتایج خوبی در مصر کسب کنیم. 

وی ضمن قدردانی از مسئولان فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: از کسب این نتیجه و دریافت مدال برنز بسیار خوشحالم اما در کنار نتایج این مسابقات، حضور در مسابقات جهانی مصر برای تیراندازان ایرانی ارزش و اهمیت زیادی داشت و ما تجربه بسیار خوبی کسب کردیم که قطعا در مسابقات بعدی کمک زیادی به ما می کند. 

صادقیان اضافه کرد: کسب سهمیه تمرینات بیشتر و  منسجم تری نیاز دارد و ما امیدواریم نتایج خوبی را به دست آوریم و با دست پر مصر را ترک کنیم. در هر مسابقه شرایط متفاوت است و در این مسابقه، هم مدال گرفتم و هم تجربه کسب کردم. مصر یک مسابقه دیگر بود و برای مسابقه بعدی با تجربه بیشتری حاضر می شوم.

مسابقات تیراندازی مصر با حضور ۱۹ تیرانداز زن و مرد ایرانی در ۲ رشته تفنگ و تپانچه از ۲۱ مهر آغاز شده است و تا ۲ آبان نیز ادامه دارد.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/7
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: