برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انزلی‌چی‌ها به جمع مدعیان قهرمانی فوتبال زنان برمی‌گردند؟

معصومه جهانچی می گوید با توجه به بازیکنانی که در فصل جدید لیگ برتر جذب کرده اند و تلاشی که انجام می دهند، می خواهند بین سه تیم برتر لیگ برتر ...

به گزارش ایسنا، هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان برگزار شد که طی آن ملوان بندر انزلی با حساب دو بر یک میزبان خود نماینده البرز را شکست داد. این تیم در هفته دوم مسابقات که جمعه، ششم آبان برگزار می شود مقابل خاتون بم که قهرمان فصل گذشته است، به میدان می رود.

معصومه جهان چی در مورد هفته اول مسابقات به ایسنا گفت: هفته اول برای همه تیم ها اهمیت دارد. بازی اول است و تیم هایی که در لیگ کار می کنند زمان زیادی برای دیدار تدارکاتی نداشتند، به همین دلیل این هفته برای همه تیم ها مهم است. تلاش می کنیم تا با بازیکنانی که جذب کرده ایم جزو سه تیم برتر ایران باشیم.

او در ادامه افزود: البرز تیم خوبی است. شناختی روی این تیم و بازیکنانش داشتیم و بازیکنان خود را توجیه کرده بودیم که باید سه امتیاز را برای ملوان کسب کنند. بازی را خوب شروع نکردیم چون هنوز به هماهنگی لازم نرسیده ایم اما بازیکنان ما سعی کردند از اشتباهات حریف استفاده کنند و برنده شوند.

او در مورد دیدار با خاتون بم در هفته دوم مسابقات گفت: در اینکه بم تیم خوبی است و چندین دوره قهرمانی و همچنین تجربه جام باشگاه های آسیا را دارد، شکی نیست اما بازیکنان ما تمام تلاش خود را می کنند تا امتیازی به این تیم خوب ندهند و نتیجه را در داخل خانه به نفع خود را حفظ کنیم. تلاش می کنیم تا بهترین بازی را انجام دهیم.

سرمربی ملوان در پایان گفت: امیدوارم مجوز حضور تماشاگران صادر شود، چون هواداران ملوان منتظر ورود به ورزشگاه هستند و بیشترین تماشاچی زنان را هم ملوان دارد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1401/8/7
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: