برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

توقف‌ناپذیر و بی‌نظیر مثل ناپولی؛ تحقیر ساسولو به کمک زوج ویکتور- خویچا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ناپولی با درخشش وینگر گرجستانی و مهاجم نیجریه ای اش به سیزدهمین پیروزی متوالی در رقابت های مختلف دست یافت و صدرنشینی ...

به گزارش ایرنا، تیم های ناپولی و ساسولو از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های سری آ ایتالیا در ورزشگاه دیگو مارادونا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه پرگل چهار بر صفر به پیروزی رسید.

ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا ستاره های تیم لوچانو اسپالتی در این مسابقه بودند. مهاجم نیجریه ای پارتنوپی سه بار در دقایق چهار، ۱۹ و ۷۷ برای تیمش موفق به گلزنی شد که ۲ گل روی پاس های وینگر گرجستانی به ثمر رسید. خویچا نیز در دقیقه ی ۳۶ زننده ی دیگر گل تیمش بود تا مجموعا روی سه گل اثر مستقیم داشته باشد.

ناپولی با این پیروزی به سیزدهمین برد متوالی خود در مسابقات مختلف دست یافت و به روند تاریخی خود ادامه داد. آنها حالا با ۳۲ امتیاز به صدرنشینی در سری آ ادامه می دهند و فاصله شان با میلان رده دومی از یک بازی بیشتر به ۶ امتیاز افزایش پیدا کرد. ساسوئولو نیز با متحمل شدن پنجمین باخت این فصل ۱۵ امتیازی باقی ماند و در جایگاه نهم ایستاد.

گفتنی است آرماند لارینته، بازیکن تیم میهمان در دقیقه ۸۴ از زمین مسابقه اخراج شد.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/7
موضوع: ورزش جهان
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: