برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کرمونزه 0-0 میلان: فاصله با صدر بیشتر شد

میلان با تساوی بدون گل مقابل کرمونزه قعر جدولی، دو امتیاز دیگر از ناپولی دورتر شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پیولی بعد از اینکه هفته گذشته جشن صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتند، امشب از ساعت 23:15 برگزارکننده یکی از دیدارهای هفته چهاردهم سری آ ایتالیا مقابل کرمونزه بودند. این دیدار با وجود نیاز مبرم میلان به برد، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فاصله این تیم با صدر بیشتر شود.

کرمونزه که طی سه هفته اخیر (دو مساوی و یک باخت) موفق به کسب برد نشده بود در ورزشگاه جیووانی زینی به مصاف میهمان خود میلان رفت که دو بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. میزبان برای فرار از قعر و میهمان برای بیشتر نشدن فاصله با صدرنشین به هر سه امتیاز بازی چشم دوخته بودند.


بازی خیلی کم روح و کم موقعیت شروع شد، به طوری که در 15 دقیقه نخست موقعیت خاصی را روی دروازه ها شاهد نبودیم. میلان کم کم با سوار شدن بر جریان کار، دو موقعیت خوب را ایجاد کرد که مسیاس نقش اول این حرکات بود. اوریگی در دقیقه 26 بهترین فرصت را برای گلزنی در نیمه اول به دست آورد اما به راحتی این موقعیت خوب را از دست داد.
در شرایطی که میلان بر بازی مسلط بود و با انجام حملات پی درپی به دنبال زدن گل برتری بود، کرمونزه برای باز کردن دروازه حریف چشم به ضدحملات دوخته بود اما این تاکتیک میزبان از کیفیت و برنامه قابل قبولی برخوردار نبود و مثل حملات میلان به نتیجه نرسید تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

میلان چهره تهاجمی خود را در نیمه دوم حفظ کرد و سرانجام توانست به گل برسد. اوریگی در دقیقه 57 زننده این گل بود اما لحظاتی بعد از آن، داور برای بازبینی صحنه از VAR کمک گرفته و گل این بازیکن را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد.

بعد از این صحنه، حملات میلان ادامه داشت ولی نتیجه بخش نبود و کار در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سبک بازی کرمونزه نشان می داد این تیم از چنین نتیجه ای رضایت کافی دارد. در طول نیمه دوم، میزبان به ندرت توانست چند پاس متوالی را در زمین میلان رد و بدل کند تا در نهایت، بازی کسل کننده دو تیم با درگیری بازیکنان در دقایق پایانی با نتیجه صفر – صفر به پایان رسید.

شاگردان پیولی که انتظار نداشتند بازی امشب را با نتیجه ای جز برد به پایان برسانند، با از دست دادن دو امتیاز مهم بازی، 30 امتیازی شدند تا پایین تر از ناپولی 38 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی سری A قرار بگیرند. آنها پایین تر از خود، لاتزیو و ناپولی 27 امتیازی را می بینند. کرمونزه نیز با این تساوی خانگی، 7 امتیازی شد تا همچنان از آخر سوم بماند.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/18
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: