برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
تبلیغات منفی برای کمپانی JAKO در یک نبرد خشن

کیفیت پیراهن‌های عراق زیر سوال رفت (عکس)

در بازی دوستانه عراق و اکوادور، مورد جالبی را شاهد بودیم که مربوط به کیفیت پایین لباس های تیم عراق بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق که در کشور اسپانیا به سر می برد، شب گذشته یک دیدار دوستانه سنگین دیگر را پشت سر گذاشت. این تیم که چند روز پیش با چهار گل مغلوب مکزیک شده بود، دیشب مقابل اکوادور به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

در این دیدار پربرخورد، داور 31 بار به نشانه خطا در سوت خود دمید که سهم اکوادور از این تعداد، دو برابر عراق بود. این یعنی شاگردان کاساس، در طول 90 دقیقه، 21 بار مورد خطا واقع شدند که عدد نسبتا زیادی است و به طور میانگین هر 5 دقیقه یک خطا را شامل می شود.

در شبی که مالکیت مطلق توپ و میدان در اختیار اکوادور بود و این تیم دو برابر حریف خطا کرد، لباس های تیم ملی عراق هم به نظر می رسد که تحمل چنین شرایطی را نداشت. پاره شدن پیراهن دو بازیکن عراق در طول بازی، در کنار اثبات بازی خشن حریف، کیفیت لباس های این تیم  را نیز زیر سوال برد.

برخورد از قسمت بالا تنه که معمولا با کشیدن پیراهن و هل دادن صورت می گیرد، امری رایج در فوتبال است و لباس های این رشته معمولا در برابر چنین اتفاقاتی مقاوم هستند. در تصاویری که از بازی عراق و اکوادور ثبت شده، شهاب رزاق و ال عطیه را در صحنه های متفاوت، با پیراهن های پاره مشاهده می کنیم که قطعا نمی تواند تبلیغات خوبی برای کمپانی JAKO باشد.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/22
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: