برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تغییر اضطراری فرانسه در جام جهانی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فرانسه ۲ بازیکن جدید را در جام جهانی قطر به ترکیب خود اضافه کرد.

به گزارش ایرنا؛ دیدیه دشان مربی ۵۴ ساله فرانسه از مارکوس تورام، مهاجم ۲۴ ساله مونشن گلادباخ برای حضور در جام جهانی دعوت کرد. تورام که چهار مرتبه برای خروس ها به میدان رفته، تجربه حضور در یورو ۲۰۲۰ را هم دارد.

سرمربی تیم ملی فرانسه لیستی ۲۵ نفره برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر کرد که در این لیست تورام آخرین عضو تیم ملی این کشور در قطر خواهد بود.

لیلیان تورام مدافع پیشین تیم ملی فرانسه، پدر مارکوس در جام های جهانی ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ برای این کشور به میدان رفته است و توانست با خروس ها قهرمان ۱۹۹۸ و نایب قهرمان ۲۰۰۶ شود.

تغییر اضطراری فرانسه در جام جهانی

تیم ملی فرانسه از عدم ریکاوری پرسنل کیمپمبه و غیبت این بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد که این بازیکن حضور در این تورنمنت را از دست داده است. در لیست جدید دشان به جای مدافع پاری سن ژرمن، اکسل دیاسی مدافع ۲۴ ساله موناکو به چشم می خورد.

کیمپمبه در لیست تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشت و توانست با این تیم به مقام قهرمانی برسد.

تغییر اضطراری فرانسه در جام جهانی

ستاره های مطرح خروس ها در جام جهانی را می توان مایک مانیان سنگربان میلان، ساموئل اومتیتی مدافع سابق بارسلونا، جاناتان کلاوس بازیکن مارسی، کورنتین تولیسو هافبک لیون،  فرلان مندی مدافع رئال مادرید،  کلمنت لنگله مدافع تاتنهام،  موسی دیابی مهاجم بایرلورکوزن و وسام بن یدرمهاجم موناکو نام برد که به تیم ملی فرانسه دعوت نشده اند. کانته و پوگبا نیز به دلیل آسیب دیدگی، جام جهانی را از دست داده اند.

تغییر اضطراری فرانسه در جام جهانی

مدافع عنوان قهرمانی در گروه چهارم جام جهانی به مصاف استرالیا، دانمارک و تونس می رود.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/23
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: