برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گواردیولا: پدر مندی که نیستم، نمی‌دانم در خانه چه می‌کرد

پپ گواردیولا با شرکت در دادگاه بنجامین مندی که به تجاوز متهم است از او به عنوان پسری خوب و خوش خنده یاد کرد ولی گفت از زندگی شخصی ستاره سیتی ...

به گزارش "ورزش سه"، در جریان جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات بنجامین مندی، بازیکن فرانسوی منچسترسیتی، که به اتهام تجاوز در حال محاکمه است امروز دادگاه از پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، به عنوان مطلع خواست در دادگاه حاضر شده و به سوالات دادستان و قاضی پاسخ بدهد.

بنجامین مندی چند پرونده باز در این دادگاه دارد و به دلیل شکایت هشت زن جوان محاکمه می شود. او هر هفت اتهام تجاوز را تکذیب کرده است.

پپ گواردیولا در جلسه امروز دادگاه خطاب به قاضی از دفاع چپ فرانسوی سیتی به عنوان پسری خوب یاد کرد ولی گفت نمی داند او در اوقاع فراغتش چه می کرده است.

سرمربی منچسترسیتی در اظهارات خود در دادگاه گفت:"بنجامین در کل تیم پسری خوب و دوست داشتنی بود. پسری خوش خنده که من را می خنداند. ولی من پدرش نیستم و نمی دانم وقتهای آزادش را چه می کرده. من در شبکه های اجتماعی فعالیت هایش را دنبال نمی کردم. من وقت این را ندارم که کل زندگی 22 بازیکن تیمم را دنبال کنم و تنها چیزی که برایم مهم بود بنجامین مندی به عنوان یک فوتبالیست بود".

گواردیولا در ادامه صحبتهای خود گفت:" مندی بازیکنی استثنایی است که در رختکن تیم ما همیشه مایه خوشحالی همه بود. بنجامین از من خواست به اینجا بیایم و فقط به این دلیل در دادگاه حضور دارم".

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/24
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: