برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
امیدوارم به بهترین راه حل برسند

واران: حرف‌های رونالدو روی تیم اثر منفی داشت

رافائل واران در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو علیه اریک تن هاخ و باشگاه منچستریونایتد گفت که شرایط برای بازیکنان سخت شده و تاثیر آن روی تیم ...

به گزارش "ورزش سه"،  کریستیانو رونالدو، در چند ماه اخیر شرایط خوبی را در منچستریونایتد تجربه نکرده و در بسیاری از بازی های این تیم نیمکت نشین بوده است. مصاحبه جنجالی و اخیر این ستاره پرتغالی باعث شد دیگر تردیدی در مورد جدایی او در فصل زمستان از یونایتد وجود نداشته باشد. رونالدو در این مصاحبه مقابل دوربین تایید کرد که برای سرمربی یونایتد احترامی قائل نیست و باشگاه سعی دارد او را مجبور به ترک منچستریونایتد کند.

رافائل واران، مدافع فرانسوی یونایتد، در واکنش به حرف های جنجالی رونالدو گفت:«قطعا مصاحبه رونالدو روی ما تاثیر منفی خواهد گذاشت. ما آن چه گذشت و آن چه گفته شد را دنبال کردیم. تلاش کردیم شرایط را به روش خودمان مدیریت کنیم و خیلی وارد این قضیه نشویم. وقتی موضوع یک ستاره یا شاید فراتر از آن بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو در میان باشد، تلاش می کنیم از آن فاصله بگیریم. به خاطر این که ما به تنهایی نمی توانیم اوضاع را درست کنیم. اینجا به یک کار جمعی نیاز است. آن چه من می خواهم، بهترین راه حل برای تیم است. تصمیم هر چه که باشد، به عنوان یک بازیکن آن را خواهیم پذیرفت.»

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/26
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: