برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
وحید امیری در گفتگو با مهر:

لژیونرها به هماهنگی نیاز دارند/ صعود سخت است اما غیرممکن نیست

کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان شاغل در اروپا به تازگی می خواهند به بقیه ملی پوشان بپیوندند، گفت: آنها نیاز به هماهنگی دارند تا بتوانند ...

وحید امیری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی و دیدار برابر انگلستان گفت: تیم ملی ما تمرینات خود را در تهران پشت سر گذاشت و حالا راهی قطر شده است تا بتواند در زمان باقیمانده تا دیدار برابر انگلستان، تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ضمن اینکه با شرایط آب و هوایی قطر هم خود را تطبیق دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه لیگ اروپا تازه به اتمام رسیده است، لژیونرها در قطر به سایر بازیکنان می پیوندند اما چون آنها در کنار یکدیگر تمرین نداشتند، نیاز است در این چند روز باقیمانده به هماهنگی و یک وحدت تاکتیکی برسند تا بتوانند نمایش قابل قبولی در جام جهانی داشته باشند.

کارشناس فوتبال با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم های ملی مختلف هم تصریح کرد: در فوتبال ما کسانی که در مسند کار قرار می گیرند همه به دنبال نتیجه گرایی هستند. سهم توسعه در اولویت قرار ندارد. مقطعی کار می کنند و تنها می خواهند یک کارنامه خوب از خود به جای بگذارند. فوتبال ما نیاز به یک دی ان ای مستحکم دارد تا بتواند در آینده در تمام رده های ملی موفق باشد. بهتر است سلیقه ای برخورد نکنیم. به اهالی فوتبال اجازه دهیم تا در امور فوتبال دخالت کنند زیرا آنها تجربه بالایی دارند و می توانند به این ورزش پرطرفدار کمک کنند.

امیری ادامه داد: چرا ما نتوانسته ایم بعد از گذشت ۴۸ سال هنوز به المپیک راه یابیم؟ چون تفکر صحیحی بر رشد تیم های پایه نبوده است. مقطعی عمل کردیم و حالت یک مسکن را داشته ایم و هیچ وقت نتوانستیم تغییراتی را به وجود آوریم که فوتبال ما از این ناکامی بیرون بیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی ما می تواند از مرحله گروهی صعود کند یا خیر؟ گفت: بر روی کاغذ شانس انگلستان و ولز از همه بیشتر است. اما فوتبال هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و هیچ کس نمی تواند آن را از قبل پیش بینی کند. ما بازیکنان بزرگ و خوبی داریم که از تجربه بالایی برخوردارند بنابراین می توانند دست به کارهای خارق العاده و شگفت انگیز بزنند. صعود ایران به مرحله بعد سخت است اما غیرممکن نخواهد بود و می توانیم امیدوار باشیم.

منبع: مهر
تاریخ: 1401/8/26
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: