برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

وه‌آ: پاس زیبای پولیسیچ باعث شد گل بزنم

تیموتی وه آ، گلزن تیم ملی آمریکا، از پاس گل زیبای پولسیچ که باعث شد دروازه ولز را باز کند تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا شب گذشته در اولین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ولز رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
گل اول این بازی را وه آ برای آمریکا وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را از حریف پیش بیفتد. آنها برای حفظ این گل تلاش بسیاری کردند و تا حد زیادی هم موفق بودند اما در نهایت در دقیقه 82 روی خطای واکر زیمرمن، یک پنالتی به سود حریف اعلام شد تا گرت بیل بازی را به تساوی بکشاند. 

وه آ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« کریستین پولیسیچ پاس بسیار زیبایی را برای من ارسال کرد و تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که آن را به گل تبدیل کنم.»
این بازیکن در پاسخ به سوالی درباره نتیجه این بازی اظهار داشت:« در نیمه اول اینطور احساس می شد که ما انرژی بسیار زیادی داشتیم، پویایی بسیار خوبی را در زمین نشان دادیم و سپس با همان شرایط وارد نیمه دوم شدیم اما ناگهان افت کردیم و ولز نتوانست کنترل بازی را در دست بگیرد. آنها شروع به پرس ما کردند، توپ را بیشتر در اختیار داشتند و من فکر می کنم در آخر این چیزی بود که بیشترین ضربه را در جریان این بازی به ما زد و باعث شد که سه امتیاز را به دست نیاوریم.»
 

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/9/1
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: