برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

واکنش‌ها به باخت کانادا: دیویس نباید پنالتی می‌زد

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از این که آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، پنالتی کانادا را زده ابراز تعجب کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کانادا شب گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی بلژیک رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
بسیاری انتظار داشتند که شیاطین سرخ اروپا در این بازی دیدار آسانی را پیش رو داشته باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و پنالتی زودهنگامی که از سوی داور به سود کانادا اعلام شد می توانست همه چیز را تغییر دهد. 
با این حال، دیویس در میان تعجب بسیاری به جای جاناتان دیوید پشت این ضربه قرار گرفت و تیبو کورتوا موفق شد با واکنشی تماشایی این توپ را مهار کند و مانع از باز شدن دروازه تیمش شود. 
این تصمیم و حضور این بازیکن پشت توپ واکنش بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی را به همراه داشت که معتقد بودند اگر پنالتی زن اصلی لیل، این ضربه را زده بود شاید شرایط برای کانادا فرق می کرد.

یکی از آنها در توییترش نوشت:« به چه دلیلی دیویس باید پنالتی بزند؟ اگر او قرار است پنالتی زن اول باشد یعنی این تیم بیش از حد روی تاریخ سازی تمرکز کرده است. به راحتی می شد حرکات او را حدس زد. پنالتی افتضاحی بود! بلژیک خیلی راحت این توپ را مهار کرد. عجب فرصتی هدر شد.»
کاربر دیگری اضافه کرد:« چرا آلفونسو دیویس تصمیم گرفت پنالتی بزند؟ حداقل چهار نفر در این تیم بودند که صلاحیت بیشتری برای زدن ضربات پنالتی داشتند.»
یکی دیگر از هواداران اظهار داشت:« یک نفر باید توضیح دهد که چرا دیویس به جای دیوید پشت این توپ قرار گرفت و منطق چنین انتخابی چه بود.»

 

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/9/3
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: