برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هردمن: به کرواسی یک اینچ هم نباید فضا داد

جان هردمن، سرمربی کانادا، می گوید با وجود حذف شدن تیمش از جام جهانی قطر به خاطر عملکرد بازیکنان کانادا در دو بازی اول خود در این جام به آنها ...

به گزارش "ورزش سه"، کانادا امشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 4-1 شکست خورد. با توجه به شکست کانادایی ها در بازی اول آنها با پذیرش باخت مقابل کرواسی از دور رقابتها کنار رفتند و بازی سوم شان تشریفاتی خواهد بود.

این دومین حضور کانادا در جام جهانی است. آنها اولین بار در سال 1986 به جام جهانی راه یافتند و بعد از 36 سال در قطر بار دیگر بازی کردن در جام جهانی فوتبال را تجربه کردند.

شاگردان جان هردمن امشب خیلی زود و در دقیقه 2 توسط آلفونسو دیویس به گل رسیدند اما کروات ها در نیمه اول دو گل به ثمر رساندند و در نیم دوم هم دو گل دیگر وارد دروازه کانادایی ها کردند تا تیم هردمن با یک شکست پرگل حذف خود از جام جهانی را قطعی ببیند.

سرمربی کانادا در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:

عملکرد کانادا در مقابل کرواسی
به نظرم نقطه عطف این بازی لحظه ای بود که کرواسی گل دوم را زد. از آن به بعد مرکز ثقل بازی به سود آنها تغییر کرد. کروات ها در تغییر فاز از دفاعی به هجومی و برعکس عالی کار می کنند و این نقطه قوت اصلی شان بود. شما حتی اگر یک اینچ فضا در اختیار کروات ها قرار بدهید آنها کارتان را از همان فضای اندک تمام می کنند.

به بازیکنان کانادا افتخار می کنم
به خاطر عملکرد بچه ها به همه آنها افتخار می کنم. در این بازی لحظاتی بود که بازیکنان ما نشان دادند استحقاق بازی در بالاترین سطح دنیا را دارند. بهترین لحظه بازی امروز لحظه به ثمر رسیدن گل ما و شادی بازیکنان بود. همه می دانستیم در خانه، از شرق تا غرب کشور پهناورمان، مردم همه جا در حال جشن و شادی هستند. لحظه بی نظیری بود.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/9/7
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: