برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
با قراردادی قرضی تا پایان فصل

رسمی: منچستریونایتد یک گلر جدید جذب کرد

جک باتلند، دروازه بان کریستال پالاس، تا پایان فصل و با انتقالی قرضی به منچستریونایتد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد امروز تایید کرد که جک باتلند، دروازه بان کریستال پالاس، را به صورت قرضی جذب کرده است. به این ترتیب باتلند 29 ساله تا پایان فصل در عضویت یونایتد خواهد بود.

باتلند به دلیل مصدومیت، هفته های زیادی را تا به اینجای فصل از دست داده اما به تازگی توانسته به میادین بازگردد و در بازی پیشین پالاس مقابل تاتنهام نیز روی نیمکت حضور داشت.

1788716

اریک تن هاخ دیروز به خدمت گرفتن باتلند را تایید کرده بود و گفت از انتقال او راضی است، چرا که تیمش به سه دروازه بان خوب نیاز دارد.

تن هاخ تا پیش از شروع جام جهانی قطر سه دروازه بان یعنی داوید دخیا، تام هیتن و مارتین دوبراووکا را در فهرست بازیکنانش داشت، اما در پایان تورنمنت قطر دوبراوکا به عنوان بازیکن قرضی به نیوکسل پیوست و سرمربی هلندی به مدیران باشگاه هشدار داد باید هر چه سریع تر جای خالی او پر شود.

1788688

باتلند پس از قطعی شدن انتقالش به یونایتد گفت:«یونایتد یک باشگاه شگفت انگیز است و من به حضور در آن افتخار می کنم. من بسیار مشتاق همکاری با یک گروه دروازه بانی فوق العاده هستم. من مقابل داوید دخیا بازی کردم و تجربه حضور در کنار تام هیتون را در انگلیس داشته ام. هر دو آن ها گلر های درجه یکی هستند و از این فرصت که با آن ها رقابت کنم، لذت می برم و به عنوان هم تیمی نیز از آن ها حمایت خواهم کرد.»

باتلند سابقه 87 بازی در لیگ برتر را دارد و 9 بازی ملی هم در کارنامه او دیده می شود.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/10/16
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: