برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

یک مصدوم، یک رکورد و امیدواری برای یک بازی حساس در آنفیلد

لیورپول در دیداری پرحادثه توانست نیوکاسل را در زمین خود شکست دهد و آماده مصاف با رئال مادرید باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد پیروزی دو بر صفر مقابل نیوکاسل در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار نظر کرد.

لیورپولی ها از دقیقه ۲۲ که با نتیجه ۲ بر صفر پیش بودند، خیال شان برای برد راحت شد چرا که نیک پوپ، دروازه بان نیوکاسل از زمین مسابقه اخراج شد.

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: یک نتیجه عالی، کلین شیت، دو گل عالی و یک فوتبال حساب شده چیزی بود که امروز از تیمم دیدم. فکر می کنم بازی بسیار خوبی انجام دادیم. احتمالا در همین نیمه اول گل سوم را هم می زدیم اگر دروازه بان نیوکاسل توپ را لمس نمی کرد.  با این حال، ما به این اخراج دروازه بان حریف واکنش خوبی نشان ندادیم. نیوکاسل چیزی برای از دست دادن نداشت و تلاش زیادی کرد تا حداقل یکی از گل ها را جبران کند. نیوکاسل تمام توان خود را در میدان نشان داد.  

او در ادامه صحبت هایش گفت: بدترین لحظه مسابقه برای ما تعویض اجباری داروین نونیز بود. هنوز نمی دانیم مصدومیت او چقدر جدی است ولی امیدوارم زیاد نباشد.

رکوردشکنی فیرمینو

روبرتو فیرمینو، مهاجم لیورپول در دیدار با نیوکاسل روی نیمکت قرار داشت اما در دقیقه ۵۹ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. این بازی سیصد و پنجاهمین بازی او برای لیورپول بود. فیرمینو از سال ۲۰۱۵ در لیورپول حضور دارد و در ۳۵۰ بازی، ۱۰۷ گل به ثمر رساند و ۷۸ پاس گل داده است.

مصدومیت مهاجم اروگوئه ای

داروین نونیز، مهاجم اروگوئه ای در دیدار با نیوکاسل گلزنی کرد ولی از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و تعویض شد. به این ترتیب حضور او در دیدار با رئال مادرید در روز سه شنبه در لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 دیدار رفت لیورپول و رئال مادرید سه شنبه شب در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1401/11/30
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: