برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حضور شطرنج‌بازان قم در مسابقات برق‌آسا و سریع بانوان کشور

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا" : شطرنج بازان قم از چهاردهم دی ‌ماه در مسابقات برق‌آسا و سریع شطرنج قهرمانی بانوان در تهران با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

  جدال کیش‌ایر قم با علم‌وادب مشهد در لیگ برتر فوتسال، حضور شطرنج‌بازان قم در مسابقات برق‌آسا و سریع بانوان کشور و ناکامی جودوکاران قم در صعود به مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور از مهم‌ترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.

به گزارش خبرگزاری زنان ،  تیم فوتسال کیش‌ایر قم این هفته در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان تیم علم‌وادب مشهد است.
سازمان لیگ حرفه‌ای فوتسال کشور، برنامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد که بر اساس آن از ساعت 16 روز پنج‌شنبه نهم دی‌ ماه پنج مسابقه به صورت همزمان برگزار می‌شود و طی آن در دیداری مهم از هفته نوزدهم، کیش‌ایر قم در دیداری خانگی پذیرای تیم علم و ادب مشهد مقدس است.
در سایر دیدارها نیز فولاد ماهان سپاهان با منصوری قرچک در سالن پیروزی اصفهان، شرکت ملی حفاری ایران با صنایع گیتی پسند اصفهان در سالن نفت اهواز، لبنیات ارژن شیراز با دبیری تبریز در سالن شهید ابوالفتحی شیراز و گسترش فولاد تبریز با فیروز صفه اصفهان در سالن شهید پورشریفی تبریز برابر یکدیگر به میدان می‌روند و این در حالیست که این هفته تیم راه‌ ساری استراحت دارد.
*‌حضور شطرنج‌بازان قم در مسابقات برق‌آسا و سریع بانوان کشور
شطرنج بازان قم از چهاردهم دی ‌ماه در مسابقات برق‌آسا و سریع شطرنج قهرمانی بانوان در تهران با حریفان خود مسابقه می‌دهند.
پنجمین دوره رقابت‌های برق‌آسا و سریع شطرنج قهرمانی بانوان کشور بر اساس مقررات فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) برگزار می‌شود و تعداد دورهای مسابقه بر اساس تعداد شرکت کنندگان تعیین می‌شود، ضمن اینکه زمان بازی برای هر شطرنج باز پنج دقیقه برای برق‌آسا و 25 دقیقه با پنج ثانیه اضافه به ازای هر حرکت برای مسابقات سریع در نظر گرفته شده است.
برای شرکت در این دوره از مسابقات هر هیئت شطرنج از استان‌های مختلف کشور می‌تواند به عنوان سهمیه یک بازیکن در مسابقات برق آسا و یک بازیکن در مسابقات سریع معرفی کند.
*‌ناکامی جودوکاران قم در صعود به مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور‌
جودوکاران قم در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور از صعود به مرحله پایانی باز ماندند.
مرحله نخست مسابقات این فصل لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم‌های پالایش گاز ایلام و نفت و گاز مسجد سلیمان از گروه نخست و تیم‌های جودو استقلال و گاز فجر جم از گروه دوم به دور نهایی رقابت‌ها صعود کردند.
مسابقات جودوی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در دو گروه پنج تیمی از دوم مهر ماه سال جاری برگزار شد که در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کردند، ضمن اینکه در هفته سوم و پایانی لیگ، رقابت‌های گروه نخست در شهر ایلام و پیکارهای گروه دوم به میزبانی رشت برگزار شد.
در هفته پایانی مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم هیئت جودو استان قم در مصاف با انتظام فارس تن به شکست 9 بر صفر داد، در جدال با تیم دخانیات گیلان نیز با همین نتیجه مغلوب شد و با قبول شکستی با همین نتیجه برابر استقلال، راهی برای صعود به مرحله نهایی نداشت،‌ ضمن اینکه از گروهی که تیم هیئت جودو استان قم در آن حضور داشت، تیم‌های استقلال ایران و پالایش گاز فجر صعود کردند و تیم هیئت قم با سه امتیاز در مکان انتهایی جدول رده‌بندی این گروه ایستاد.

کدخبر : 89100707

 

 

 

تاریخ: 1389/10/7
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: