برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سخنگوی هیئت فوتبال استان قم خبر داد: راهیابی دختران فوتبالیست قمی به تیم ملی زیر 14 سال بانوان

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا" : سخنگوی هیئت فوتبال استان قم از دعوت بانوان فوتبالیست قمی به تیم ملی زیر 14سال بانوان کشورمان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری زنان ،‌ مهدی رضایی‌نژاد اظهار داشت: بانوان فوتبالیست قمی دعوت شده به تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14 سال کشورمان، مروارید نصر و فاطمه‌السادات موسوی هستند که بعد از حضور موفق در نخستین مرحله اردوی تیم ملی، برای مرحله دوم نیز انتخاب شده‌اند.
وی ادامه داد: دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14 سال بانوان کشورمان در حالی برگزار می‌شود که این تیم زیر نظر کادر فنی با انجام تمرینات منظم خود را برای حضور در مسابقات فوتبال فستیوال بانوان زیر 14 سال آسیا در سال آینده آماده می‌کند.
سخنگوی هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: علاوه بر دو بانوی فوتبالیست قمی، مرجان یوسفی‌راد، سیده‌زهرا احمدی‌زاده، زهرا نژادی، فاطمه زارع، منیر ایزدگشت و نوشین حیاتی از استان فارس، زهرا فخاری و فروغ حاجیان از اصفهان، مریم آخوندزاده، سیده‌تینا رئوفی و یاسمن میرجعفری و سیده‌مونس میرمعاف از استان گیلان نیز در این اردو هستند.
وی یادآور شد: همچنین زینب بازیاری، طوبی طاهری و فاطمه امینه‌برازجانی از استان بوشهر، ریحانه خوشنام، مروارید توحیدی و فاطمه رعیت از استان مازندران، زهرا جیره از استان چهارمحال و بختیاری، فاطمه رحمتی و فائزه اصفهانیان از استان زنجان، آیسان رضایی و فاطمه حیاتی از استان آذربایجان غربی، زهرا اسدی از استان کرمان، هستی شیخ‌احمدی استان کردستان و صبا همتی از اردبیل دیگر نفراتی هستند که در تیم ملی بانوان زیر 14 سال حضور دارند.
رضایی‌نژاد اضافه کرد: مروارید نصر و فاطمه‌سادات موسوی دو بانوی فوتبالیست قمی از روز سیزدهم دی ‌ماه به مدت چهار روز در دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان، تمرینات خود را زیر نظر مریم آزمون و شادی مهینی در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می‌کنند.
وی در ادامه به برگزاری دیدارهای مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم اشاره کرد و بیان داشت: بعد از برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی سومین دوره این بازی‌ها بین 23 تیم شرکت کننده، دیدارهای مرحله دوم در سه روز پایانی هفته برگزار می‌شود.
سخنگوی هیئت فوتبال استان قم عنوان داشت: در حال حاضر رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم سومین دوره خود را تجربه می‌کند و بعد از برگزاری دو دوره موفق، سومین دوره این رقابت‌ها با عنوان یادواره شهدای ورزشکار قم برگزار می‌شود و چهره‌های شاخص فوتبال قم در آن حضور دارند.
وی بیان داشت: هشت تیم راه یافته از مرحله گروهی مسابقات، در این مرحله از رقابت‌ها حضور دارند که در دو گروه چهار تیمی، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می‌‌کنند و البته بازی‌ها همانند مرحله قبل به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند.
وی در ادامه از معرفی اعضای هیئت مدیر کانون مربیان فوتبال استان قم خبر داد و خاطرنشان کرد: در گردهمایی که با برگزاری انتخابات کانون مربیان فوتبال قم در سالن اجتماعات اداره کل تربیت بدنی قم همراه است، اعضای هیئت مدیره این کانون معرفی می‌شوند.


کدخبر :‌ 89100905

تاریخ: 1389/10/9
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: