برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بنیانگذار ورزش زورخانه ای ترکیه در تهران


صبح امروز آقای هیتام کرکماز بنیانگذار و رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای ترکیه و آقای دکتر سید هادی عربی دبیر فدراسیون ورزش های زورخانه ای جمهوری آذربایجان و مسئول توسعه این ورزش در اروپا با دبیر کل IZSF دیدار کردند.
در این دیدار آقای سید امیر حسینی دبیر کل IZSF ضمن تشکر از زحمات و مساعی آقای هیتام در برگزاری دومین جام جهانی ورزش های زورخانه ای در ترکیه، کسب مقام سومی این تیم را در اولین دوره مسابقات اروپایی ورزش های زورخانه ای قهرمانی اروپا در بلاروس تبریک گفت.
آقای هیتام کرکماز نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها در ترکیه گفت: پس از میزبانی مسابقات جام جهانی در ترکیه تلاش های گسترده ای را در جهت به رسمیت شناخته شدن ورزش زورخانه در ترکیه انجام دادیم و موفق به جلب حمایت مسئولین ورزشی در ترکیه به سمت زورخانه شدیم و بر اساس برنامه ای که در حال حاضر داریم مقرر است طبق برنامه ای با همکاری IZSF در فاز اول با اعزام مربی و مرشد به 6 استان و در مرحله بعدی به 12 استان و تا پایان سال 2011 این ورزش را در 20 استان ترکیه گسترش دهیم.
وی خواستار برگزاری اردوی مشترک با حضور کشورهای آذربایجان، گرجستان و ترکیه در بهمن ماه سال جاری با حضور مدرسان IZSF شد و همچنین در خصوص برگزاری سومین جام جهانی ورزش های زورخانه ای به میزبانی این کشور و در شهر آنتالیا اعلام آمادگی کرد که مقرر شد موضوع در جلسه هیات رییسه IZSF مطرح و تصمیم گیری شود.
وی همچنین ترکیه را دروازه ای برای معرفی ورزش زورخانه ای در حوزه کشورهای بالتیک ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد با حمایت IZSF فدراسیون در ترکیه نهادینه شده و نسبت به ایجاد یک زورخانه در این کشور نیز اقدام شود.
تاریخ: 1389/10/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: